שיחה מהבית פרק 8: ענת הדר

 
 
 

ענת הדר על מה הופך את השירות של בזק לאיכותי וחדשני

ענת הדר היא חלק מצוות הדרכה גדול של בזק והתפקיד שלה כולל הכשרת נציגים חדשים במוקדים ובחטיבות והכשרות מקצועיות שוטפות נציגים ועובדים ותיקים.
כחלק מתפקידה הדר אחראית להכשיר את צוותי השירות של בזק על מנת שידעו איך לפנות ללקוח, איך לבנות אמון עם הלקוח, איך להתייחס לתקלה וללמד את כל מה שקשור במיומנויות של נוהל שיחה עם לקוח ועוד.

 לחצו על הPlay והאזינו לפודקאסט של ענת הדר
 

ענת הדר -מדריכה, משאבי אנוש

ענת הדר -מדריכה, משאבי אנוש

הפעם בפודקאסט, שוחחנו איתה על העתיד של שירות לקוחות ואיך הוא משלב טכנולוגיות של מציאות מדומה, על העבודה עם הדור ה-Z הצעיר שמחובר לרשתות חברתיות ומה מאפיין את העובדים הצעירים, על איך מייצרים הדרכה חווייתית לנציגים שנולדו בסוף שנות ה-90 או 2000, על השגת היעדים, על הקשיים בתפקיד ולמה היא יודעת שבזק היא החברה שמעניקה את שירות הלקוחות הטוב ביותר ומעניקה את התמורה הטובה ביותר ללקוחות.

 
 לחצו על הPlay והאזינו לפודקאסט של ענת הדר
 

להאזנה דרך אפליקציית Spotify לחצו כאן<<


לרשימת הפודקסטים המלאה