צור קשר


מוקדי שירות ומכירה:

 
  •  
 
מוקד תשלום בכרטיס אשראי 1800-80-2199 בשיחת חינם או 2199* בעלות שיחה רגילה 
תשלום חשבון טלפון באמצעות מענה קולי ממוחשב 24 שעות ביממה.
 
מוקד מכירות ארצי 1800-800-199 בשיחת חינם או 3199* בעלות שיחה רגילה: הזמנת קווים, אינטרנט ושירותי בזק השונים.
זמני פעילות: בימים א'-ה': 08:00-20:00, יום ו':  08:00-12:30 (למעט ימי חג ומועד)
ליצירת קשר בנושאי מכירות לחצו כאן
מוקד שירות לקוחות 1800-885-199 בשיחת חינם או 199 בשיחת חינם מקו בזק ,  פקס 03-6118221: בירורים ופניות בנושאי שירות וחשבונות
זמני פעילות: בימים א'-ה': 08:00-18:00, יום ו':  08:00-12:30 (למעט ימי חג ומועד)


מוקד שירות לקוחות עסקי 1800-885-199 בשיחת חינם או 199 בשיחת חינם מקו בזק , פקס 03-6118221: בירורים ופניות בנושאי שירות וחשבונות
זמני פעילות: בימים א'-ה': 08:00-17:00 (למעט ימי חג ומועד)


ליצירת קשר בנושאי שירות וחשבונות לחצו כאן   
 
מוקד שירות מודיעין 144: קבלת מספרי טלפון של מנויי בזק, פלאפון, סלקום,פרטנר, מירס, הוט, גלובלקול,סלקום מפ"א, 012 ופרטנר מפ"א.
זמני פעילות:24 שעות ביממה, כל ימות השנה (למעט יום כיפור).
לידיעתכם, ניתן למצוא מספרי טלפון של מנויי החברה גם במדריכי הטלפון המודפסים ,לקבלת המדריך, ללא תשלום, חייגו למוקד 199




   
 
מוקדי תמיכה טכנית:
 
מוקד תמיכה טכנית 1800-335-166 בשיחת חינם או 166 בשיחת חינם מקו בזק : תמיכה טכנית בשירותי בזק
זמני פעילות:24 שעות ביממה, כל ימות השנה (למעט יום כיפור).
ליצירת קשר בנושא תמיכה טכנית לחצו כאן     
דיווח על פגיעה בתשתית בזק
נתקלת בפגיעה בתשתית בזק? פה תוכל לדווח Online
לדיווח על פגיעה בתשתית בזק לחצו כאן  


   
ליצירת קשר עם חברי הנהלה לחצו כאן
בזק אינה אחראית לכל מידע שנשלח על ידך באמצעות רשת האינטרנט.
לידיעתך מידע כאמור יכול להיקרא על ידי גורמים שונים.
ניתן לפנות למנהל מחלקת פניות הציבור, באמצעות המייל- ca-2@bezeq.co.il
או באמצעות הדואר, לכתובת- דרך מנחם בגין 132 ת"א, ת.ד- 62086, מיקוד 61620
או בפקס שמספרו- 1-800-222110