עלות העיסקה כמיליון שקלים

תאריך פרסום: 06/04/2011

בזק ממשיכה, זו השנה הרביעית, למתג את שדה התעופה נתב"ג. השנה שונה מיקום המיתוג מאולם הנכנסים לאולם הממתינים למזוודות.  עלות העסקה כמיליון שקלים לשנה.

מדובר במהלך פרסומי המאפשר לבזק חשיפה ל- 100% מהנכנסים לארץ, ובסה"כ חשיפה לכ- 10 מיליון איש בשנה.

בזק תציב באולם שלטים גדולים וכן תשלט את מסופי המזוודות עם מסרים מתוך הקמפיין לתקשור ירידת מחירי הקישוריות.
העיצוב הוא של אדלר-חומסקי ועבודות השילוט בוצעו ע"י חברת ברעם, בעלת הזיכיון לביצוע עבודות שילוט בנתב"ג.