גם היח"צ עבר לדיגיטל - מסיבת עיתונאים חכמה

תאריך פרסום: 06/12/2016
גיא הדס, סמנכ"ל תקשורת תאגידית בבזק, "הדיגיטל יצר מהפיכה בכל עולמות המדיה והתוכן, כשכלי ה-PR חייבים להתחדש ולהתאים עצמם בהתאם. המשדר האינטראקטיבי הוא מהלך חדשני נוסף בפעילות התוכן של בזק"

בבזק מקיימים השבוע מסיבת עיתונאים דיגיטלית וחדשנית במיוחד. במקום שהכתבים יגיעו לבזק, כמקובל עד כה במסיבות עיתונאים, הפעם מתוכנן משדר דיגיטלי אינטראקטיבי, בו כל כתב צופה ומשתתף בזמן אמת מכל מקום שיבחר. במסגרת המשדר המיוחד בזק עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לכל הכתבים להתחבר לאירוע מכל מקום ואף לקחת חלק פעיל במשדר בזמן אמת.
זו הפעם הראשונה שמתקיימת מסיבת עיתונאים חכמה מסוג זה בארץ. גיא הדס, סמנכ"ל תקשורת תאגידית בבזק, "הדיגיטל יצר מהפיכה בכל עולמות המדיה והתוכן, כשכלי ה-PR חייבים להתחדש ולהתאים עצמם בהתאם. אנו עושים שימוש הולך וגובר ב-PR מבוסס Data כדי להפוך את הפעילות שלנו להרבה יותר אפקטיבית. המשדר האינטראקטיבי הוא מהלך חדשני נוסף בפעילות התוכן של בזק, ואני שמח שבזק חלוצה גם בתחום הזה". כזכור לפני מספר שנים קיימה בזק מסיבת עיתונאים ראשונה דיגיטלית באמצעות אירוע אינטראקטיבי שקיימה בפייסבוק, אך הפעם החליטה לקחת את העניין צעד קדימה ולשלב טכנולוגיות מתקדמות ואפשרות לשדר מאולפן מיוחד באיכות גבוהה יותר. 
באירוע, שאליו הוזמנו כתבי התקשורת המסקרים את בזק באופן שוטף, תחשוף בזק את הדוח המסכם למצב האינטרנט לשנת 2016, בו עולים נתונים מפתיעים על דפוסי השימוש של כולנו, במגוון הקטגוריות השונות ברשת.