קבוצת בזק מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2024

תאריך פרסום: 07/08/2024

                                                                               
הקבוצה מפגינה יציבות בהכנסות הליבה ואיתנות פיננסית למרות הפחתת תעריפי הטלפוניה והתמשכות המלחמה, על השלכותיה;
תחלק דיבידנד של למעלה מ-400 מיליון שקל, בהתאם למדיניות
 
  • -עיקרי התוצאות: ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-2.2 מיליארד שקל; EBITDA מתואם של כ-910 מיליון שקל; רווח נקי מתואם של כ-292 מיליון שקל
 
  • -איתנות פיננסית: המשך צמצום החוב נטו שירד בכ-400 מיליון שקל ל-5 מיליארד שקל
 
  • -המשך התקדמות בתוכנית האסטרטגית עם עלייה של כ-64% במספר לקוחות הסיבים, כ-28% במספר מנויי דור 5 בפלאפון וכ-18% בלקוחות טלוויזיה ב-IP ב-yes
 
  • -המשך התחזקות תשתיות הקבוצה: שיעור Take-up של כ-30% בסיבים, כ-45% לקוחות דור 5, וכ-80% לקוחות IP בטלוויזיה
 
  • -דירקטוריון בזק המליץ לאסיפה הכללית לחלק דיבידנד חצי שנתי בסך כ-407 מיליון שקל, כ-0.15 ₪ למניה, וזאת על בסיס תוצאות המחצית הראשונה של שנת 2024
 
 
תומר ראב"ד, יו"ר בזק: "החציון הראשון של שנת 2024 התאפיין בהימשכותה של אי היציבות הביטחונית בישראל, במסגרתה אנו, כקבוצת התקשורת המובילה במדינה, המשכנו בעמידה במחויבותנו, לספק את תשתיות התקשורת השונות באופן רציף ותקין, ולהשקיע בפריסה ארצית של תשתיות דיגיטליות, בדגש על הסיבים האופטיים אשר פריסתם הארצית צפויה להסתיים במהלך שנת 2025 וכיום אנו עומדים על מעל 2.3 מיליון משקי בית עם כ-30% take-up.
 
בתוך תקופה מורכבת זו, הקבוצה הראתה יציבות בהכנסות הליבה והתקדמות בצמיחה בסיבים, בדור ה-5 בפלאפון ובמעבר מנויי הטלוויזיה לשידורים על גבי האינטרנט ב-yes, לצד תזרים חופשי חזק ועלייה של 4%
 
בסך הדיבידנד המוצהר בהשוואה לחציון המקביל. בהשוואה לרבעון המקביל, רווחיות הקבוצה הושפעה לשלילה, בעיקר מהפעימה האחרונה של הפחתת תעריפי הטלפוניה ומספר פרויקטים שהשפיעו באופן חיובי על הרבעון המקביל. בנוסף, קיימות השפעות מלחמה נקודתיות לא מהותיות כגון אי-חיוב, וולונטרית, של אוכלוסיות מפונות בצפון ובדרום וירידה מסוימת בשירותי הנדידה בסלולר. בהיבט הרגולטורי, אנו צופים להתפתחות בריאה של השוק והתחרות בו, בדומה למדינות מתקדמות בעולם. בתוך כך, גם התפתחויות משמעותיות עבור הקבוצה והציבור בישראל, כמו קידום תהליך ביטול ההפרדה המבנית על ידי משרד התקשורת, סגירת רשת הנחושת, רגולציית השוק הסיטונאי והשלמת נושא הקרן האוניברסלית.
 
אנו מרוצים מקצב יישום האסטרטגיה שלנו בכל חברות הקבוצה, הממוקדת במנועי צמיחה חזקים ונמשיך לפעול כל העת להבטיח כי גם בעתיד בזק תמשיך ותוביל את תחום התקשורת בישראל".
 
טובי פישביין, CFO קבוצת בזק, "התזרים החופשי של הקבוצה נשאר איתן ובמחצית הראשונה של השנה עלה בכ-11% לכ-646 מיליון שקל וב-12 החודשים האחרונים הסתכם לכ-1.4 מיליארד שקל. תזרים זה מאפשר לנו להמשיך ולחזק את היציבות הפיננסית של הקבוצה באמצעות הקטנת החוב הפיננסי. נכון לסוף הרבעון השני החוב הפיננסי נטו עמד על כ-5.0 מיליארד שקל, ירידה של כ-400 מיליון שקל בהשוואה לסוף הרבעון המקביל. הקבוצה שמה לה למטרה לשמור על דירוג אשראי גבוה בקבוצת AA, להמשיך בהשקעות גבוהות עד לסיום פרויקט הסיבים בשנה הבאה ולהמשיך בחלוקת דיבידנדים לבעלי מניות, המשקפים כיום תשואה של כ-7% במונחים שנתיים".
 
 
תוצאות (מאוחדות) של קבוצת בזק
 



ההכנסות הסתכמו בכ-2.19 מיליארד שקל, ירידה של כ-4.7%. הכנסות הליבה (הכנסות בנטרול הכנסות משירותי טלפוניה בבזק קווי, קש"ג בפלאפון, ולקוחות פרטיים בבזק בינלאומי) ירדו בכ-0.9% לכ-1.94 מיליארד שקל בעיקר כתוצאה מירידה בהכנסות מפרויקטי תשתית בבזק קווי ומהירידה בהכנסות משירותי הנדידה בפלאפון בהשפעת המלחמה. הכנסות הליבה במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכמו בכ-3.92 מיליארד שקל, עלייה של כ-0.6%. הכנסות הליבה של הקבוצה במחצית הראשונה של 2024 מהוות כ-90% מסך ההכנסות המדווחות.
 
ה-EBITDA הסתכם בכ-907 מיליון שקל, ירידה של כ-6.9%. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-910 מיליון שקל (שיעור EBITDA מתואם של כ-41.5%), ירידה של כ-7.8%. ה-EBITDA המתואם במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-1.83 מיליארד שקל (שיעור EBITDA מתואם – 41.1%), ירידה של כ-5.0%.
 
 
 
הרווח הנקי הסתכם בכ-287 מיליון שקל, ירידה של כ-16.3%. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-292 מיליון שקל, ירידה של כ-17.5%. הרווח הנקי המתואם במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-591 מיליון שקל, ירידה של כ-12.4%.
 
ה-EBITDA המתואם והרווח הנקי המתואם הושפעו מהירידה בהכנסות משירותי טלפוניה ומעיתוי פרויקטי תשתית, וכן מהשפעת המלחמה – נדידה בפלאפון ואי חיוב לקוחות מפונים בעיקר בבזק קווי וב-yes.
 
התזרים החופשי הסתכם בכ-178 מיליון שקל, ירידה של כ-25.2%, אשר נבעה בעיקר מפערי עיתוי בהון החוזר, בין היתר, החזר מס שהתקבל ברבעון המקביל. התזרים החופשי במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-646 מיליון שקל, עלייה של כ-10.8%.
 
החוב הפיננסי נטו של הקבוצה הסתכם בכ-5.0 מיליארד שקל נכון ליום 30.6.2024, בהשוואה לכ-5.4 מיליארד שקל נכון ליום 30.6.2023, ירידה של כ-7.3%. יחס החוב הפיננסי נטו ל-EBITDA מתואם עמד על כ-1.6 ביום 30.6.2024, דומה ליום 30.6.2023.
 

דיבידנדים
בהתאם למדיניות הדיבידנד של החברה המליץ הדירקטוריון לאסיפה הכללית של בעלי המניות של החברה לחלק דיבידנד בסך של כ-407 מיליון שקל המהווים נכון ליום קבלת ההחלטה כ-0.15 שקל למניה. היום הקובע ויום ה"אקס" צפויים להיות ביום ה-26.9.2024. יום התשלום צפוי להיות ביום ה-10.10.2024.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
תוצאות הפעילות הקווית של בזק
המשך צמיחה במצבת לקוחות סיבים ועלייה בהכנסות אינטרנט
  • -צמיחה של כ-1.9% בהכנסות אינטרנט וחיבור של 59 אלף מנויים חדשים לסיבים
 
  • -הכנסות בסך כ-1.08 מיליארד שקל; הכנסות הליבה של החברה ירדו בכ-1.8% בעיקר כתוצאה מירידה בהכנסות מפרויקטי תשתית אשר קוזזו בחלקן ע"י עלייה בהכנסות משירותי אינטרנט ומתמסורת ותקשורת נתונים
     
  • - הEBITDA המתואם ירד בכ-7% והרווח הנקי המתואם ירד בכ-12%, בעיקר כתוצאה מירידה בהכנסות מטלפוניה ומעיתוי פרויקטי תשתית  
  • -פריסת סיבים למעל כ-2.3 מיליון משקי בית עם כ-716 אלף לקוחות מחוברים, מביאים לשיעור Take-up של כ-30%
 
  • -קצב חבילה ממוצע צמח בכ-53% ל-426 מגה
 
  • השקה מסחרית של הפעילות בתחום החשמל והקמת המותג בזק אנרג'י כמיזם משותף עם חברת Powergen
 
ניר דוד, מנכ"ל בזק מסר: "אנו שמחים לדווח על תוצאותיה הכספיות של החברה לרבעון השני והחציון הראשון של שנת 2024. במהלך תקופה זו, החברה המשיכה בהרחבת רשת הסיבים האופטיים והגדילה את מספר הלקוחות המחוברים לרשת. גידול של כ-270 אלף לקוחות חדשים בתשתית הסיבים, בהשוואה לאותה תקופה בשנה שעברה, מצביע על האמון הרב שהלקוחות נותנים בשירותינו. חיבור הלקוחות לסיבים הביא גם לעלייה בהכנסה הממוצעת מלקוח. בזק ממשיכה לחבר את תושבי ישראל לשירותי אינטרנט מהירים ואיכותיים בכל רחבי הארץ, דבר שמחזק את מעמדה כמובילת שוק.
 
בנוסף, החברה מציגה עלייה בתזרים החופשי של 12.1% במחצית הראשונה של השנה, שהגיע לכ-641 מיליון שקל, מה שמעיד על יציבותה הפיננסית. הפעילות הקווית של בזק חיזקה את מעמדה כמובילת שירותי האינטרנט בישראל, עם גידול של כ-3.2% בהכנסות אינטרנט במחצית הראשונה של השנה.
 
בזק תמשיך במימוש תוכניות העבודה שלה, הכוללות המשך הרחבת רשת הסיבים, השקעה בטכנולוגיות חדשות ושיפור מתמיד של חוויית הלקוח. החברה תמשיך להוביל את שוק התקשורת בישראל באמצעות חדשנות, מצוינות בשירות והקפדה על איכות, לצד התייעלות ומצוינות תפעולית".
 
סך הכנסות בזק קווי בנטרול הכנסות מטלפוניה





ההכנסות הסתכמו בכ-1.08 מיליארד שקל, ירידה של כ-4.9%. הכנסות הליבה של בזק קווי הסתכמו בכ-937 מיליון שקל, ירידה של כ-1.8%, אשר נבעה בעיקר מירידה בהכנסות מפרויקטי תשתית שקוזזו בחלקן ע"י עלייה בהכנסות משירותי אינטרנט ומתמסורת ותקשורת נתונים. הכנסות הליבה של בזק קווי במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכמו בכ-1.89 מיליארד שקל, עלייה של כ-0.1%.
 
ה-EBITDA הסתכם בכ-638 מיליון שקל, ירידה של כ-5.3%. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-633 מיליון שקל,  (שיעור EBITDA מתואם – 58.9%), ירידה של כ-7.0%, אשר נבעה בעיקר מהירידה בהכנסות. ה-EBITDA המתואם במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-1.28 מיליארד שקל (שיעור EBITDA מתואם – 59.2%), ירידה של כ-4.0%.
 
הרווח הנקי הסתכם בכ-238 מיליון שקל, ירידה של כ-8.8%. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-235 מיליון שקל, ירידה של כ-12.0%. הרווח הנקי המתואם במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-493 מיליון שקל, ירידה של כ-5.4%.
 
 
התזרים החופשי הסתכם בכ-192 מיליון שקל, ירידה של כ-33.1%, אשר נבעה בעיקר מפערי עיתוי בהון החוזר. התזרים החופשי במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-641 מיליון שקל, עלייה של כ-12.1%.
  
תוצאות הפעילות של החברות הבנות
 
 
אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון ו-yes: "פלאפון ו-yes ממשיכות להיערך לתרחישים השונים בהתאם למצב הביטחוני. פלאפון מציגה תוצאות מצוינות וממשיכה לצמוח על אף השפעות המלחמה, מה שמעיד על חוסנה ועוצמתה של החברה. אנו ממשיכים לגדול בהכנסות וב-EBITDA המתואם, במקביל לעלייה ב-ARPU רבעון שני ברציפות, הודות לצמיחה במנויי דור 5 ועלייה בכמות המנויים בחברה. מנויי דור 5 עומדים כבר על כ-1.2 מיליון ומהווים כ-52% מסך מנויי הפוסט פייד של החברה. הודות למהלכים אסטרטגיים שהובלנו אנו רואים מתחילת השנה מגמת צמיחה בפעילות, למרות השפעות המלחמה.
 
yes ממשיכה לצמוח בחבילות משולבות עם כ-60 אלף לקוחות סיבים, גידול ב-ARPU טלוויזיה מול רבעון קודם, למרות השפעות המלחמה והתחרות העזה בענף. כל זאת במקביל להמשך ההשקעה הגדולה במעבר מלוויין לשידורים על גבי אינטרנט ובמצוינות התפעולית, שיסייעו לביסוסה והצלחתה של החברה בעתיד ולשיפור מבנה העלויות. yes ממשיכה להוביל את שוק הטלוויזיה על גבי אינטרנט עם כ-440 אלף לקוחות המהווים כ-80% מסך לקוחות החברה."
 
 
רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי TECH: "ברבעון השני החברה ממשיכה במהלך ארוך הטווח של שינוי מיקוד הפעילות – מפעילות ממוקדת בלקוחות הפרטיים, פעילות שמצטמצמת והולכת בשל השינויים הרגולטוריים - אל מיקוד ופיתוח של הפעילות העסקית בתחום ה-ICT. הצגנו קיטון צפוי בהכנסות בשל שינוי המיקוד, אך לצד זאת, השגנו גידול מצטבר בהכנסות בפעילות הענן בחברת הבת קלאודאדג', בפעילות חוות השרתים ובפעילות האינטגרציה, זאת לצד ביצוע מהלכי התייעלות ומיקוד אשר הביאו לירידה בהוצאות."
 
 
 
תוצאות פלאפון[1]
 
תוצאות מצוינות וצמיחה על אף השפעות המלחמה: עלייה בהכנסות וב-EBITDA מתואם, הודות לגידול ב-ARPU ועלייה בכמות המנויים של החברה.
פלאפון ממשיכה להוביל את הדור ה-5 עם צמיחה של כ-60 אלף מנויים וסך של כ-1.2 מיליון לקוחות, המהווים כ-52% מסך מנויי הפוסט פייד של החברה היום.
 
  • עליה של כ-1.2% בסך ההכנסות שהסתכמו בכ-489 מיליון שקל, כתוצאה מעלייה בהכנסות מציוד קצה
 
  • עלייה של כ-2.1% ב-EBITDA המתואם לכ-191 מיליון שקל. התזרים החופשי הסתכם בכ-27 מיליון שקל לעומת תזרים חופשי שלילי של כ-33 מיליון שקל ברבעון המקביל
 
  • ההכנסה החודשית הממוצעת מלקוח (ARPU) עמדה על כ-44 שקלים, עלייה של כ-1 שקל לעומת הרבעון הקודם. זה הרבעון השני ברציפות עם עלייה ב-ARPU
 
  • צמיחה של כ-60 אלף מנויי חבילות דור 5 שעומדים על כ-1.2 מיליון מנויים היום. מנויי דור 5 בחברה מהווים כ-52% מסך מנויי הפוסטפייד
 
  • צמיחה של כ-15 אלף מנויי פוסטפייד. מצבת המנויים הכוללת של החברה ממשיכה לצמוח, לצד ירידה בשיעור נטישת המנויים, ועומדת על כ-2.615 מיליון
 
 אלא אם נאמר אחרת, ההתייחסות להכנסות ול-ARPU פלאפון הינה בנטרול קש"ג
 

 



ההכנסות משירותים הסתכמו בכ-348 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל ועלייה של כ-3.9% לעומת הרבעון הקודם. ההכנסות משירותים הושפעו בעיקר מהמשך הצמיחה במנויי דור 5 וגידול במצבת מנויי הפוסטפייד של החברה וזאת על אף השפעות המלחמה שעיקרן פגיעה בהכנסות משירותי נדידה.
 
ההכנסות מציוד קצה הסתכמו בכ-141 מיליון שקל, עלייה של כ-6.0%, אשר נבעה בעיקר מעלייה במחירי המכירה וכן מגידול בכמות המכשירים שנמכרו.
 
סך ההכנסות הסתכמו בכ-489 מיליון שקל, עלייה של כ-1.2%. סך ההכנסות במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכמו בכ-991 מיליון שקל, עלייה של כ-0.3%.
 
ה-EBITDA הסתכם בכ-189 מיליון שקל, עלייה של כ-2.7%. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-191 מיליון שקל (שיעור EBITDA מתואם – 34.0%), עלייה של כ-2.1%, על אף השפעות מלחמה. ה-EBITDA המתואם במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-376 מיליון שקל (שיעור EBITDA מתואם של כ-32.9%), עלייה של 1.9%.
 
הרווח הנקי הסתכם בכ-39 מיליון שקל, ירידה של כ-4.9%. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-41 מיליון שקל, ירידה של כ-6.8%, אשר נבעה בעיקר מירידה בהכנסות ריבית מחברת האם. הרווח הנקי המתואם במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-77 מיליון שקל, ירידה של כ-11.5%.
 
התזרים החופשי הסתכם בכ-27 מיליון שקל, לעומת תזרים חופשי שלילי של כ-33 מיליון שקל ברבעון המקביל. השיפור נבע מתשלום אגרות תדרים לכל שנת 2023 ברבעון המקביל לעומת תשלום רבעוני בשנת 2024. התזרים החופשי השלילי במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-12 מיליון שקל, שיפור של כ-55.6%.
 

תוצאות yes
המשך צמיחה בחבילות משולבות טלוויזיה וסיבים עם כ-60 אלף לקוחות היום, לצד צמיחה ב-ARPU טלוויזיה, שעלה בכ-1 שקל לעומת הרבעון הקודם וגידול בתזרים מזומנים שנבע מפעילות שוטפת.
הרבעון מתאפיין בהאצה בהשקעות המעבר מלוויין לשידורים על גבי אינטרנט. yes מובילה את שוק הטלוויזיה ב-IP עם כ-440 אלף מנויים המהווים כ-80% מלקוחות החברה כיום 
 
  •     המשך צמיחה בחבילות משולבות טלוויזיה וסיבים שעומדים נכון להיום על כ-60 אלף לקוחות
 
  •     ההכנסה הממוצעת ממנוי טלוויזיה (ARPU) עומדת על כ-174 שקל, עלייה של 1 שקל מול רבעון קודם
 
  •     ההכנסות הסתכמו בכ-316 מיליון שקל, ירידה של כ-6.0%, כתוצאה מהתחרות בענף, מהשפעות המלחמה (אי חיוב לקוחות בקו העימות) ועיתוי הכנסות ממכירת תוכן. מנגד נרשמה עלייה בהכנסות מחבילות משולבות טלוויזיה וסיבים
 
  •     נחתם הסכם שיתוף פעולה עם חברת פרטנר על הפצת שידורי STING+ ללקוחותיה בכפוף לאישורים שונים
 
  •     המשך האצה בהשקעות המעבר מלוויין לאינטרנט. ממשיכים להוביל את שוק הטלוויזיה על גבי האינטרנט עם כ-440 אלף מנויי IP המהווים כ-80% מסך לקוחות החברה נכון להיום
 
 
 



ההכנסות הסתכמו בכ-316 מיליון שקל, ירידה של כ-6.0%, כתוצאה מהתחרות בענף, אי חיוב לקוחות בקו העימות בעקבות המלחמה והכנסות גבוהות ממכירת תוכן ברבעון המקביל. מנגד, נרשמה עלייה בהכנסות מחבילות משולבות טלוויזיה וסיבים. ההכנסות במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכמו בכ-631 מיליון שקל, ירידה של כ-5.1%.
 
ה-EBITDA הסתכם בכ-36 מיליון שקל, ירידה של כ-50%. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-41 מיליון שקל (שיעור EBITDA מתואם – 13%), ירידה של כ-43.1%.  ה-EBITDA המתואם במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-82 מיליון שקל (שיעור EBITDA מתואם – 13%), ירידה של כ-32.8%.
 
ההפסד הנקי הסתכם בכ-5 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-30 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הנקי המתואם היה מאוזן, לעומת רווח נקי מתואם של כ-30 מיליון שקל ברבעון המקביל. ההפסד הנקי המתואם במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-12 מיליון שקל, לעומת רווח נקי מתואם של כ-35 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
 
מספר מנויי טלוויזיה נכון לסוף הרבעון עומד על כ-567 אלף מנויים, ירידה של כ-4 אלף לעומת הרבעון הקודם
 
התזרים החופשי השלילי הסתכם בכ-27 מיליון שקל לעומת כ-35 מיליון שקל ברבעון המקביל, שיפור של כ-22.9%, אשר נבע מפערי עיתוי בהון חוזר. התזרים החופשי במחצית הראשונה של שנת 2024 היה חיובי והסתכם בסך של כ-11 מיליון שקל, בהשוואה לכ-21 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
  
תוצאות בזק בינלאומי
 
  • ההכנסות הסתכמו בכ-261 מיליון שקל, ירידה של כ-10.9%, בעיקר בשל ירידה בהכנסות תחום ה-ISP ושירותי תקשורת טלפוניה בינלאומית אשר קוזזו חלקית ע"י גידול בפעילות העסקית בשירותי הענן וחוות השרתים.
 
  • גידול ברווח הנקי המתואם מ-13 מיליון שקל לכ-19 מיליון שקל



ההכנסות הסתכמו בכ-261 מיליון שקל, ירידה של כ-10.9%, אשר נבעה בעיקר מירידה בהכנסות מפעילות בשוק ISP הפרטי והעסקי ושירותי תקשורת טלפוניה בינלאומית. ירידה זו קוזזה חלקית בפעילות החברה במגזר העסקי, בעיקר בתחום הענן וחוות השרתים. ההכנסות במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכמו בכ-550 מיליון שקל, ירידה של כ-9.1%.
 
ה-EBITDA הסתכם בכ-44 מיליון שקל, ירידה של כ-10.2%. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-45 מיליון שקל  (שיעור EBITDA מתואם – 17.2%), ירידה של כ-8.2%. ה-EBITDA המתואם במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-89 מיליון שקל (שיעור EBITDA מתואם – 16.2%), ירידה של כ-11.0%.
 
 
הרווח הנקי הסתכם בכ-18 מיליון שקל, עלייה של כ-38.5%. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-19 מיליון שקל, בהשוואה לכ-13 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הנקי המתואם במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-34 מיליון שקל, עלייה של 3.0%. העלייה ברווח הנקי נבעה בעיקר מהירידה בהוצאות הפחת.
 
התזרים החופשי הסתכם לסך שלילי של כ-10 מיליון שקל, בהשוואה לתזרים חופשי חיובי של כ-28 מיליון שקל. הירידה בתזרים החופשי נבעה בעיקר מפערי עיתוי בהון החוזר ותשלומים בגין מענקי פרישה מרצון. התזרים החופשי במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-13 מיליון שקל, בהשוואה לכ-27 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
 
    
מידע על שיחת ועידה למשקיעים ושידור אינטרנט
ביום רביעי, ה- 7.8.2024, תקיים החברה שיחות ועידה באנגלית ובעברית באמצעות אפליקציית ZOOM, בנושא הדוחות הכספיים של החברה לרבעון שני 2024, להלן פרטי ההתקשרות:
 
  1. שיחת ועידה באנגלית:
בשעה 15:00, קישור להצטרפות לשיחת הוועידה באפליקציית ZOOM
          https://us06web.zoom.us/j/88379801808
 
  1. שיחת ועידה בעברית:
בשעה 16:00, קישור להצטרפות לשיחת הוועידה באפליקציית ZOOM:
https://us06web.zoom.us/j/88016559783
 
הדוחות הכספיים של החברה יפורסמו לפני קיום שיחות הוועידה באתר הבורסה לניירות ערך בתל אביב בע"מ (www.maya.tase.co.il) ובאתר ההפצה של רשות ניירות ערך (www.magna.isa.gov.il). הקלטה של שיחות הוועידה תעלה לאתר קשרי המשקיעים של החברה תוך יום עסקים אחד מסיום השיחה בכתובת http://ir.bezeq.co.il.
 
שיחות הוועידה אינן מחליפות את הצורך לעיין בדוחות המיידיים והדוחות הכספיים של החברה (הכוללים גם מידע צופה פני עתיד הכלול בהם בהתאם לסעיף 32א לחוק ניירות ערך, התשכ"ח- 1968 ("חוק ניירות ערך")).
 
אודות בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ
בזק היא ספקית שירותי התקשורת המובילה בישראל. החברה, שנוסדה ב-1984, הובילה את ישראל לעידן חדש של תקשורת, המבוסס על הטכנולוגיות והשירותים המתקדמים ביותר. בזק והחברות הבנות שלה מציעות מגוון שלם של שירותי תקשורת, הכוללים שירותי אינטרנט פס רחב, תקשורת נתונים, ענן ודיגיטל, שירותי טלפוניה מקומית, שיחות בינלאומיות, שירותי סלולר, טלוויזיה רב-ערוצית בלוויין ובאינטרנט; ורשתות תקשורת ארגוניות. למידע נוסף על בזק אנא גשו לאתר התאגיד בכתובת http://ir.bezeq.co.il.
 
הודעה לעיתונות זו מכילה מידע חלקי הלקוח מהדוחות הציבוריים של בזק המתפרסמים על פי חוק ניירות ערך. הדוחות הנ"ל נגישים דרך אתר רשות ניירות ערך: www.magna.isa.gov.il   קריאת הודעה זו אינה מהווה תחליף לקריאת הדוחות המפורטים של בזק המוגשים על פי חוק ניירות ערך ואינה מיועדת להחליף או לסייג את הדוחות המלאים. ההודעה הוכנה לנוחות הקורא בלבד, מתוך הבנה כי הדוחות המפורטים נקראים בו-זמנית לעיון בהודעה. החברה אינה מתחייבת לגבי הדיוק או השלמות של המידע הכלול במסמך זה. הודעה לעיתונות זו אינה מהווה הצעה או הזמנה לרכוש ניירות ערך או יחידות השתתפות, ואין להשתמש בהודעה זו ובמידע הכלול בה כבסיס או להסתמך עליהם בקשר לכל חוזה או התחייבות.
 
מנהל קשרי משקיעים:                                                               סמנכ"לית תקשורת תאגידית:
נפתלי שטרנליכט                                                                      טלי תובל
בזק                                                                                         בזק
טלפון: 02-539-5441                                                               טלפון: 03-626-2600
דוא"ל: ir@bezeq.co.il                                                            דוא"ל: pr@bezeq.co.il





ניר דוד- מנכ"ל בזק.
צילום: אלעד גוטמן.


תומר ראבד- יו"ר בזק
צילום: אוראל כהן.