לראשונה בישראל : ערוץ תמיכה טכני מצולם לשירותי אינטרנט
לראשונה בישראל : ערוץ תמיכה טכני מצולם לשירותי אינטרנט
תאריך פרסום: 31/12/2012
בזק משיקה ערוץ תמיכה ייעודי ב-YouTube
- זהו ערוץ YouTube הראשון בישראל המיועד לתמיכה טכנית בשירותים ומוצרים אינטרנטיים
- באמצעות מהלך שירותי חדשני המוצע לקהל הגולשים הרחב, נכנסת בזק באופן רשמי לעולם הדרכות ה-"How to" התופס תאוצה בעולם
חברת בזק משיקה ערוץ תמיכה טכנית באתר .YouTube בכך בזק הופכת לחברה הראשונה בישראל המשיקה ערוץ YouTube המיועד ומכוון לתמיכה טכנית לגלישה באינטרנט ובשרותי ומוצרי החברה. הערוץ ירכז במקום אחד, בצורה פשוטה וברורה, מגוון טיפים לגלישה איכותית מהבית וסרטוני הדרכה מפורטים המציגים פתרונות קלים ופשוטים לבעיות טכניות.
הערוץ הייעודי של בזק באתר YouTube כולל כרגע כעשרה סרטונים, ובקרוב צפויים לעלות עשרה נוספים. הסרטים המקוריים אשר הופקו במיוחד עבור הערוץ כוללים בין היתר טיפים כלליים בנושא גלישה איכותית מהבית לנוחות קהל הגולשים הרחב, כגון היכן כדאי למקם את הראוטר כדי לקבל תוצאות גלישה אופטימליות, כיצד להתקין ולהגדיר נתב אלחוטי, איך בודקים את מהירות הגלישה, לצד סרטוני הדרכה בנושא מוצרי החברה.
אתר YouTube משמש כלי עיקרי בידי גולשים לצפייה בסרטים, קליפי מוזיקה וכד' ברשת האינטרנט, כאשר בחודש ממוצע אחד נרשמות כ-3.5 מיליון צפיות של סרטונים על ידי צופים שונים. בשונה מסרטוני הפנאי שעלו בו עם הקמתו, לאחרונה מחזק האתר את מעמדו כמנוע חיפוש לסרטונים במגוון נושאים, ביניהם סרטוני למידה והדרכה בכל תחומי החיים, כאשר הבולט בהם הוא התחום הטכני המציג מידע עצום בנושא התמיכה בתחום האינטרנט.
יצירת הערוץ מהווה את כניסתה הרשמית של בזק לעולם הדרכות ה-"How to" התופס תאוצה בעולם ככלל וברשת האינטרנט בפרט. בישראל לבדה נרשמים כ-60 אלף חיפושים בתחום ה- "How to" בחודש ממוצע באתר YouTube. מהלך זה ממשיך את מדיניות השירות של החברה הכוללת ניהול קשר ישיר עם הלקוח והנגשת מידע ותמיכה טכנית במוצרי ושירותי החברה במגוון ערוצים ואמצעים מתקדמים כגון מוקדי השירות , אתר האינטרנט הייעודי של החברה המציג מגוון נושאים רלבנטיים עבור לקוחות בזק , בתחום השירות והתמיכה הייעודי באתר בזק
בנוסף לסרטוני ההדרכה והתמיכה הטכנית, יציג הערוץ החדש סרטונים בנושאים נוספים: כל סרטוני הפרסומות האהובות של בזק מרוכזים בטאב יעודי, מוצרים ושירותים חדשים מוצגים באמצעות סרטוני תדמית בטאב המוצרים וטאב המומלצים מציג סרטונים שונים בתחום התקשורת והטכנולוגיה.
השקתו של ערוץ התמיכה הטכנית מלווה בקמפיין נרחב באתר YouTube. הקמפיין לערוץ כולל מגוון כלי קידום אפשריים ביניהם באנר ראשי בעמוד YouTube המאפשר צפייה ישירה בסרטון, באנרים על גבי סרטונים ברשת המקשרים לסרטוני התמיכה של בזק ומודעות לסרטונים המופיעות בחיפוש מילות מפתח רלבנטיות ברשת.
הערוץ הייעודי של בזק באתר YouTube כולל כרגע כעשרה סרטונים, ובקרוב צפויים לעלות עשרה נוספים. הסרטים המקוריים אשר הופקו במיוחד עבור הערוץ כוללים בין היתר טיפים כלליים בנושא גלישה איכותית מהבית לנוחות קהל הגולשים הרחב, כגון היכן כדאי למקם את הראוטר כדי לקבל תוצאות גלישה אופטימליות, כיצד להתקין ולהגדיר נתב אלחוטי, איך בודקים את מהירות הגלישה, לצד סרטוני הדרכה בנושא מוצרי החברה.
אתר YouTube משמש כלי עיקרי בידי גולשים לצפייה בסרטים, קליפי מוזיקה וכד' ברשת האינטרנט, כאשר בחודש ממוצע אחד נרשמות כ-3.5 מיליון צפיות של סרטונים על ידי צופים שונים. בשונה מסרטוני הפנאי שעלו בו עם הקמתו, לאחרונה מחזק האתר את מעמדו כמנוע חיפוש לסרטונים במגוון נושאים, ביניהם סרטוני למידה והדרכה בכל תחומי החיים, כאשר הבולט בהם הוא התחום הטכני המציג מידע עצום בנושא התמיכה בתחום האינטרנט.
יצירת הערוץ מהווה את כניסתה הרשמית של בזק לעולם הדרכות ה-"How to" התופס תאוצה בעולם ככלל וברשת האינטרנט בפרט. בישראל לבדה נרשמים כ-60 אלף חיפושים בתחום ה- "How to" בחודש ממוצע באתר YouTube. מהלך זה ממשיך את מדיניות השירות של החברה הכוללת ניהול קשר ישיר עם הלקוח והנגשת מידע ותמיכה טכנית במוצרי ושירותי החברה במגוון ערוצים ואמצעים מתקדמים כגון מוקדי השירות , אתר האינטרנט הייעודי של החברה המציג מגוון נושאים רלבנטיים עבור לקוחות בזק , בתחום השירות והתמיכה הייעודי באתר בזק
בנוסף לסרטוני ההדרכה והתמיכה הטכנית, יציג הערוץ החדש סרטונים בנושאים נוספים: כל סרטוני הפרסומות האהובות של בזק מרוכזים בטאב יעודי, מוצרים ושירותים חדשים מוצגים באמצעות סרטוני תדמית בטאב המוצרים וטאב המומלצים מציג סרטונים שונים בתחום התקשורת והטכנולוגיה.
השקתו של ערוץ התמיכה הטכנית מלווה בקמפיין נרחב באתר YouTube. הקמפיין לערוץ כולל מגוון כלי קידום אפשריים ביניהם באנר ראשי בעמוד YouTube המאפשר צפייה ישירה בסרטון, באנרים על גבי סרטונים ברשת המקשרים לסרטוני התמיכה של בזק ומודעות לסרטונים המופיעות בחיפוש מילות מפתח רלבנטיות ברשת.