לאומית שירותי בריאות חתמה עם בזק על הסכם

תאריך פרסום: 30/04/2013

מרכזית ה-IP Centrex מאפשרת ללקוחות לצרוך שירותי תקשורת מבלי לרכוש מרכזייה


לאומית שירותי בריאות חתמה עם בזק על הסכם לאספקת שירותי מרכזייה וירטואליים בהיקף כספי של כחצי מיליון שקל לשנה. ההסכם נחתם למשך שלוש שנים ויספק שירותי מרכזייה לכ- 1500 שלוחות בכ-130 מרכזים רפואיים של לאומית ברחבי הארץ.


מדובר במרכזיית  ה- IP Centrex, המקנה ללאומית שירותי בריאות טלפוניית IP בניהול מרוחק. כלומר, הפעלת השלוחות הטלפוניות של הקופה יבוצעו על פלטפורמה של מתן שירותים בטכנולוגיית ענן, ללא כל צורך ברכישת מרכזייה פיזית. שירות ה- IP Centrex מאפשר גמישות והתאמה לצרכי העסק המשתנים, תוך אפשרות לשליטה וניהול מכל מקום, ובעלויות אטרקטיביות בהתאם לאפיון הפתרון לעסק. לבזק פתרון מקצועי לניהול מרכזיית ה- IP Centrex העובד על עיקרון שירות עצמי, כך כל משתמש קצה יכול להפעיל שירותים באונליין, באופן עצמאי ללא כל סיוע של גורם שלישי, והרווח המיידי הוא חיסכון בזמן, במשאבים והתייעלות.

קובי פז, סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק, "בזק שמה לה למטרה לספק פתרונות רשתיים המתקדמים מסוגם למגזר העסקי. מרכזיית  ה- IP Centrex מאפשר ללקוחות לקבל שירותי תקשורת ללא צורך לרכוש את המוצרים עצמם. גישה זו מייעלת משמעותית את שירותי התקשורת בעסק ואת ההוצאות שלו ומתאימה לארגונים גדולים ולעסקים קטנים כאחד".  

סולי דרעי, מנהלת תחום תקשורת באגף מערכות מידע בלאומית שירותי בריאות, "במסגרת האסטרטגיה לשיפור השירות והמענה הטלפוני במרכזים הרפואיים שלנו, הטמענו שלוחות של מרכזיית ה-IP Centrex בכ- 80 אתרים ונמשיך בעתיד להטמיע פתרון זה בעוד כ- 50 אתרים נוספים. שירותי ה- IP Centrex מתאימים מאוד לצרכים של הארגון ושיפרו משמעותית את השירות ללקוחות. לפני הטמעת הפתרון של בזק, היו לנו סניפים עם מגוון של  מרכזיות שונות וסניפים  ללא מרכזיות כלל. היום יש לנו "ראש שקט יותר" עם שירותי מרכזייה אחידים והמנוהלים בצורה מרכזית".