בזק ממתגת את נתב"ג במיליון שקלים

תאריך פרסום: 23/01/2008

לראשונה בתולדות שדה התעופה מיתגה בזק את המתחם העגול
(ה-"°360") בקומה השנייה הנמצאת מעל ה- Duty Free
10 מיליון איש יחשפו לשילוט החדש



בהשקעה של מיליון שקלים, פרשה בזק את חסותה על אולם מקבלי הפנים ועל המתחם העגול בקומה השנייה הנמצאת מעל ה- Duty Free בנתב"ג. מדובר בחשיפה ל- 100% מהנכנסים לארץ, ובסה"כ חשיפה לכ- 10 מיליון איש בשנה. עד עתה לא נוצל שטח זה למטרות פרסום ובזק היא הראשונה לעשות בו שימוש. השילוט הענק יוצר Total Domination- שילוט אחד ובלעדי על פני 200 מ"ר. בנוסף, שלטי ענק עם ויז'ואלים מתוך הקמפיין המיתוגי של בזק הוצבו לצד מסך הנחיתות באולם מקבלי הפנים, עם כיתובים שונים המותאמים לאירוע "השיבה הביתה".

העיצוב הוא של אדלר-חומסקי ועבודות השילוט בוצעו ע"י חברת ברעם, בעלת הזיכיון לביצוע עבודות שילוט בנתב"ג.