הגל השלישי במיתוג בזק- מהלך שיווקי לטלפוניה ב- 6 מיליון שקלים
הגל השלישי במיתוג בזק- מהלך שיווקי לטלפוניה ב- 6 מיליון שקלים
תאריך פרסום: 20/01/2008
בימים של ניידות מספרים, כשהתחרות בשוק הטלפוניה נמצאת בשיאה, בזק יוצאת במהלך משמעותי. החברה מעלה היום לאויר קמפיין חדש אשר יכלול סרט פרסומת בטלויזיה, פרסום ברדיו ועל שלטי חוצות. עלות הקמפיין: כ-6 מיליון שקלים. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא "יש שיחות שאין להם מחיר- דברו ב-0 אגורות לדקה". זהו הגל השלישי במהלך המיתוג מחדש של בזק, לאחר שמשרד התקשורת אישר לחברה מסלולי מחיר חדשים (מצ"ב הודעתנו לעיתונות בנושא מיום א' שעבר).
הפרסומת, בבימויו של דרור שאול, מתארת סיטואציה ביתית שהולכת ומסתבכת ועלולה להביא למשבר משפחתי, אך בזכות שיחת טלפון אחת נמצא לבעיה פיתרון מרגש ומצחיק. שיר הנושא שילווה את הקמפיין הוא "עכשיו הכל בסדר" של יהודית רביץ, בעיבודו המוסיקלי של תומר בירן ובביצועה של מרינה מקסימיליאן בלומין, זמרת "הבית" של בזק. את הקריינות מבצע גידי גוב (מצ"ב סרטון הפרסומת).
שילוט החוצות מזמין את הצרכנים לדבר/לצחוק/להתרגש ב- 0 אג' לדקה, ועוצב כולו ברוח השפה התקשורתית החדשה של החברה (מצ"ב ויז'ואל משילוט החוצות).
מלבד הקמפיין הכללי תהיה התאמה של הקמפיין גם למגזרים השונים: הרוסי, החרדי והערבי.
משרד הפרסום "אדלר-חומסקי" אחראי על הקריאייטיב ועל ניהול הקמפיין וההפקה היא של חברת "מולה"
הפרסומת, בבימויו של דרור שאול, מתארת סיטואציה ביתית שהולכת ומסתבכת ועלולה להביא למשבר משפחתי, אך בזכות שיחת טלפון אחת נמצא לבעיה פיתרון מרגש ומצחיק. שיר הנושא שילווה את הקמפיין הוא "עכשיו הכל בסדר" של יהודית רביץ, בעיבודו המוסיקלי של תומר בירן ובביצועה של מרינה מקסימיליאן בלומין, זמרת "הבית" של בזק. את הקריינות מבצע גידי גוב (מצ"ב סרטון הפרסומת).
שילוט החוצות מזמין את הצרכנים לדבר/לצחוק/להתרגש ב- 0 אג' לדקה, ועוצב כולו ברוח השפה התקשורתית החדשה של החברה (מצ"ב ויז'ואל משילוט החוצות).
מלבד הקמפיין הכללי תהיה התאמה של הקמפיין גם למגזרים השונים: הרוסי, החרדי והערבי.
משרד הפרסום "אדלר-חומסקי" אחראי על הקריאייטיב ועל ניהול הקמפיין וההפקה היא של חברת "מולה"