בזק נרתמת למען לקוחותיה שנפגעו מגל השריפות ברחבי הארץ, ומעמידה לרשותם פתרונות מיוחדים

תאריך פרסום: 01/01/0001


צוותי הטכנאים שלנו עושים כל מאמץ כדי להחזיר לפעולה תקינה את שירותי האינטרנט והטלפון שנפגעו כתוצאה מהשריפות, ככל שמתאפשר מתנאי השטח.
 
לקוחות שביתם או בית העסק שלהם נפגעו כתוצאה מהשריפות, מוזמנים לפנות אלינו לקבלת פתרונות לטיפול בשירותי בזק, בציוד שנפגע בבית, 
ולעזרה בהעברת שיחות לכל יעד באמצעות עקוב אחרי ללא תשלום.
 
שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית שלנו זמינים עבורכם :
לפתיחת פניה במוקד החשבונות לחצו כאן >
 
לפתיחת פניה במוקד התמיכה לחץ כאן-  http://www.bezeq.co.il/serviceandsupport/others/tec_support
 
3.    לביצוע עקוב אחרי דרך האתר-  https://bmy.bezeq.co.il/actions/login?widId=CALLS_LIST
 
4.    לשיחה עם נציג שרות לחץ כאן– בלחיצה על הלינק נעבור למסך חיוג ויופיע המספר  1800-800-331
 
5.    לשיחה עם נציג טכני לחץ כאן - בלחיצה על הלינק נעבור למסך חיוג ויופיע המספר  1800-800-331 
מה שבאדום = צריך להופיע רק במובייל.