איציק בן אליעזר מונה לתפקיד מנכ"ל בזק אונליין
יו"ר בזק, שאול אלוביץ, הודיע היום על מינויו של איציק בן אליעזר לתפקיד מנכ"ל בזק אונליין.
תאריך פרסום: 21/02/2016
בן אליעזר יחליף בתפקיד את ערן קריסטל שהודיע לאחרונה על פרישתו מניהול החברה, לאחר שש שנים בתפקיד. בן אליעזר ייכנס לתפקידו ב- 1.3.16.
לפני מספר חודשים פרש בן אליעזר מניהול חברת התקשורת אקספון, אותה הוביל במשך חמש שנים וחצי לצמיחה בכל הפרמטרים התפעוליים והפיננסיים. לפני כן, בן אליעזר צבר ניסיון של מעל ל-16 שנה בשלל תפקידים בקבוצת בזק, החל מטכנאי ועד לתפקידי ניהול בכירים בבזק ובבזק בינלאומי. לבן אליעזר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ו-MBA, שניהם מהאוניברסיטה העברית.
בעקבות המינוי אמר היום אלוביץ, "איציק הוא מנהל מקצועי בעל רקורד מוכח וניסיון רב בתחום התקשורת. אני משוכנע שתכונות אלו, יחד עם הרקע המעמיק שלו בקבוצת בזק, יאפשרו לבזק אונליין להמשיך לצמוח כחלק אינטגרלי מקבוצת בזק. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לערן, שתחת ניהולו בזק אונליין צמחה והתפתחה, ולאחל לו הצלחה בהמשך".
ב-15 השנים האחרונות בזק אונליין מספקת שירותי ניהול והפעלת מערכי מכירה ושירות טלפוניים עבור עסקים מענפים שונים, ונחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום מוקדי השירות. החברה מעסיקה כ-2,000 עובדים במוקדים הפרושים מבאר שבע בדרום ועד ירכא שבצפון.
תחום מוקדי השירות והמכירות מתחדש בשנים האחרונות בטכנולוגיות חדשניות של נגישות, תפעול וניהול המידע, המייעלות ומשפרות את חווית השירות ותהליכי המכירה. בזכות התשתית, הידע והניסיון שיש לחברה בפרט ולקבוצת בזק בכלל, בזק אונליין מציעה פתרונות ייחודיים ומובילים מסוגם, המותאמים לצרכי הלקוחות ממגוון התחומים במשק הישראלי.
\
בעקבות המינוי אמר היום אלוביץ, "איציק הוא מנהל מקצועי בעל רקורד מוכח וניסיון רב בתחום התקשורת. אני משוכנע שתכונות אלו, יחד עם הרקע המעמיק שלו בקבוצת בזק, יאפשרו לבזק אונליין להמשיך לצמוח כחלק אינטגרלי מקבוצת בזק. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לערן, שתחת ניהולו בזק אונליין צמחה והתפתחה, ולאחל לו הצלחה בהמשך".
ב-15 השנים האחרונות בזק אונליין מספקת שירותי ניהול והפעלת מערכי מכירה ושירות טלפוניים עבור עסקים מענפים שונים, ונחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום מוקדי השירות. החברה מעסיקה כ-2,000 עובדים במוקדים הפרושים מבאר שבע בדרום ועד ירכא שבצפון.
תחום מוקדי השירות והמכירות מתחדש בשנים האחרונות בטכנולוגיות חדשניות של נגישות, תפעול וניהול המידע, המייעלות ומשפרות את חווית השירות ותהליכי המכירה. בזכות התשתית, הידע והניסיון שיש לחברה בפרט ולקבוצת בזק בכלל, בזק אונליין מציעה פתרונות ייחודיים ומובילים מסוגם, המותאמים לצרכי הלקוחות ממגוון התחומים במשק הישראלי.