בזק משיקה שירות חדש לעסקים להתאוששות מאסון

תאריך פרסום: 24/12/2017

בזק משיקה שירות חדש לעסקים להתאוששות מאסון
מדובר בשירות ראשון מסוגו בישראל, המאפשר התאוששות מהירה מתקלות או השבתות של שרת באופן שוטף ואוטומטי

 
  • השירות הוא ידידותי ונוח לתפעול
  • בתקופת ההשקה השירות יינתן במחיר מבצע למשך 12 חודשים ראשונים ב-259 ₪ במקום 329 ₪  
  • השירות מוצע על ידי בזק באמצעות הטכנולוגיה של CloudEndure על חוות השרתים המתקדמת והמאובטחת בישראל
  • יקי זנו סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת בבזק: "בזק נמצאת בחזית הטכנולוגיה בפתרונות מחשוב ענן לעסקים. השירות החדשני האחרון שהצטרף לסל הפתרונות – שירות DR  - מעניק ללקוח העסקי את השקט והביטחון בידיעה כי המידע העסקי שלו נמצא במקום מאובטח והגישה אליו מידית בשעת הצורך"
 
בימים אלו משיקה בזק שירות חדש לעסקים, ראשון מסוגו בישראל, Disaster Recovery (DR) - שירות התאוששות מתקלות או השבתות של שרתים, באמצעות שכפול וגיבוי מערכות המחשוב הקיימות של העסק. הגיבוי נעשה באופן שוטף ואוטומטי ונמצא בחוות השרתים המתקדמת והמאובטחת בישראל.
מידי יום ביומו עסקים רבים סובלים מתקלות שגורמות לחברה שלהם נזקים אדירים. החל מתקלות תקשורת ואספקת חשמל, דרך נפילות חומרה, טעויות אנוש ובאגים ועד התקפות האקרים ואסונות טבע שמשתקים את המשתמשים ברחבי העולם כאשר הם מתרחשים.

אם בעבר עסקים רבים הסתפקו אך ורק בגיבוי התכנים, היום, בעולם ה- online, ישנה ציפייה של הלקוח לשירות של כאן ועכשיו. גיבוי אמנם דואג לשרידות המידע, אבל לא לשרידות המערכות וההמשכיות העסקית. כאשר מסתמכים על שירותי גיבוי, בד"כ ניתן לחזור לפעילות רק תוך כמה ימים. כתוצאה מכך עסק יכול לאבד מידע קריטי שאינו נשמר מעת הגיבוי האחרון שבוצע, ולמעשה העסק והמידע חוזרים לנקודת זמן בעבר. על כן, ברוב המוחלט של המקרים, במקום להתאושש מגיבוי, עסקים בוחרים להשבית את הפעילות העסקית ולתקן את התקלה בשרתים באופן ישיר, הדבר דורש מאמץ וזמן רב ויכול לגרום לעסק לאיבוד רב של כסף ומוניטין. על פי *Gartner, מאז שנת 2015 מספר לקוחות ה- Disaster Recovery as a Service ברחבי העולם גדל ב- 88% מדי שנה. עליה זו נראית בקרב עסקים קטנים וגדולים כאחד.

שירות ה- Disaster Recovery שמוצע על ידי בזק באמצעות הטכנולוגיה של CloudEndure מאפשר לחברות להמשיך את הפעילות העסקית שלהם ללא אובדן מידע וזמן, גם במקרה של תקלה קריטית כגון הצפת הדאטה סנטר, טעות אנוש חמורה, מחיקת מידע בטעות, פריצת האקרים וכו'.
השירות מספק התאוששות מהירה לשרתים בלחיצת כפתור בעת תקלה או השבתה. ההתאוששות מתבצעת ע"י הקמת שרתים חליפיים בענן של בזק, הממוקם בישראל, המשמשים תחליף לשרתים המקוריים עד לתיקון התקלה. שיכפול המידע בזמן אמת נעשה באמצעות טכנולוגיית Continuous Data Protection, המידע המסונכרן מאובטח ומוצפן בתקן AES 256, הסינכרון מתרחש ברקע, ללא הפרעה למשתמשים, ומונגש ללקוח בפורטל הניהול העסקי.

בעבר שירות שכזה היה נחשב לשירות יקר ומסובך שאך ורק חברות ועסקים גדולים יכלו להרשות אותו לעצמם. בעידן הענן, כל זה משתנה וכל עסק מקטן ועד גדול יכול לקבל שירות באיכות טובה יותר, ידידותית, קלה לתפעול, עם יכולת ניהול בעברית גם מטלפון נייד ובמחיר שווה לכל נפש.
כעת, מציעה בזק מחיר מבצע למשך 12 חודשים ראשונים בשירות ב-259 ₪ במקום 329 ₪.  

יקי זנו, סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת בבזק, "בזק נמצאת בחזית הטכנולוגיה בכל הקשור לפתרונות מחשוב ענן לעסקים. השירות החדשני האחרון שהצטרף לסל הפתרונות – שירות DR  - מעניק ללקוח העסקי את השקט והביטחון בידיעה כי המידע העסקי שלו נמצא במקום מאובטח והגישה אליו מיידית בשעת הצורך. כמו בכל שירותי הענן שבזק מציעה, גם בשירות זה הלקוח נהנה מהטכנולוגיות המתקדמות והמאובטחות ביותר בשוק – המאפשרות לו לבצע ולנטר את שירות ה DR בקלות ובאופן עצמאי – ללא צורך בהשבתת המחשבים והשרתים ותוך חיסכון ניכר בהוצאות השוטפות בעסק. זהו שירות נוסף של חברת בזק פרי שיתוף פעולה עם סטארטאפ ישראלי מבטיח, המביא למוצר חדשני וייחודי. בזק תמשיך להוות פלטפורמה לסטארטאפים המאפשרת פיתוח ועיצוב פתרונות יצירתיים והפיכתם לשירותים ומוצרים, בדרך זאת תמשיך חברת בזק לתרום לקידום שוק ההייטק הישראלי".

עופר גדיש מנכ"ל  CloudEndure,"אנו גאים בשיתוף הפעולה עם חברת התקשורת הגדולה בישראל. הפתרון המתקדם של CloudEndure יחד עם תשתית השרתים המאובטחת של בזק נותן פתרון מצוין ללקוחות ישראלים המעוניינים להבטיח את שרידות מערכות ה- IT שלהם בכל מצב. השירות ניתן בעברית, כחלק אינטגרלי מהפורטל העסקי של בזק, והוא קל ונוח לשימוש. עכשיו לקוחות יכולים להבטיח המשכיות עסקית כוללת במקום להתפשר על פתרונות יקרים ומסורבלים או להסתפק בגיבוי מידע בלבד."
 
* Gartner, Hype Cycle for Business Continuity Management and IT Resilience, 2017,  August 02, 2017