בזק מועמדת לפרס בקטגוריית קמפיין הפרסום הטוב ביותר לשנת 2017
תאריך פרסום: 15/10/2017
בזק מועמדת לפרס בקטגוריית קמפיין הפרסום הטוב ביותר לשנת 2017 בתחרות הטלקום העולמית הנחשבת Glotel Awards ,
על קמפיין לשירות הסייבר:
"Make the internet great again"
- חברת התקשורת, בזק, מועמדת לפרס בקטגוריית קמפיין הפרסום והשיווק הטוב ביותר, בתחרות הטלקום העולמית הנחשבת Glotel Awards 2017, על הקמפיין לשירות הסייבר
- הקמפיין הציג את הפרזנטור הוותיק של בזק, גידי גוב, המתחזה לנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, ומתפלא מדוע אין ברשות הבית הלבן את שירות האינטרנט החכם והבטוח של בזק, מפני תקיפות סייבר
- הקמפיין שודר בזמן צפיית שיא בעת ביקורו הראשון של נשיא ארה"ב בישראל וזכה לתגובות נלהבות ברחבי העולם ולמיליוני צפיות ברשתות החברתיות
- הקמפיין של בזק עלה לשלב הגמר בתחרות
הקמפיין היצירתי של בזק, הושק עם ביקורו הראשון של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ בישראל, בהפסקת הפרסומות הראשונה בחדשות השעה 20:00, כאשר כל המדינה צפתה במהדורות החדשות וחיכתה בקוצר רוח לדיווחים על ביקור הנשיא. הקמפיין של בזק היה הפרסומת הראשונה ששודרה באותה הפסקת פרסומות וזכה לתגובות נלהבות בקרב גופי תקשורת רבים בישראל וברחבי העולם, ולמעלה ממיליון צפיות ב- YouTube תוך ימים ספורים:
קמפיין הסייבר של בזק הציג באופן קומי את הפרזנטור האייקוני של בזק, גידי גוב, אשר בזמן סיור תיירותי בבית הלבן, "נקלע" לחדר הסגלגל של הנשיא דונלד טראמפ ומתחזה לדמותו. "הנשיא" לא מבין כיצד תקיפת סייבר על הבית הלבן בכלל אפשרית (במקרה של הפרסומת, תקיפת סייבר של רוסיה) ומדוע אין להם (הבית הלבן), את שירות הסייבר של בזק, האינטרנט החכם והבטוח, בשביל להגן עליהם.
בעזרת נאום קומי של טראמפ ה'מזויף', מפציר הנשיא בפני היועצים שלו, באמצעות שכתוב מחדש של המשפט ההיסטורי שליווה את קמפיין הבחירות של דונלד טראמפ, שעם שירות האינטרנט החכם והבטוח של בזק הם יוכלו:
"make the internet great again". בסוף הקמפיין, מפתיע הנשיא האמיתי את המתחזה.
Glotel Awards 2017 הינה תחרות נחשבת ביותר לתעשיית הטלקום העולמית, אשר מזהה ומאתרת חדשנות מחברות שונות ברחבי העולם, אשר פועלות ומשנות את זירת הטלקום העכשווית.
התחרות מתקיימת זו השנה החמישית ומציגה 18 קטגוריות מעולם הטלקום. הזוכה בקטגוריית קמפיין הפרסום הטוב ביותר, יהיה זה אשר יציג את קמפיין השיווק והפרסום האפקטיבי ביותר במהלך השנה האחרונה. הקמפיין יכול להיות מכל מדיה אפשרית, כל עוד הוא תיקשר בצורה הנכונה ביותר עם קהל היעד שלו והציג בצורה היעילה ביותר את היתרונות העסקיים שלו.
ההכרזה על הזוכים תתקיים ב-2.11 בלונדון.