שיא בביקוש לנתב ה-Be של בזק
תוך פחות משנה וחצי בזק מכרה מעל 250 אלף נתבי Be
קרן ליזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות בבזק, "הצורך האמיתי בשדרוג חוויית הגלישה בבית, במקביל לצריכת תוכן מוגברת וסטרימינג הביאו את בזק לפיתוח פתרון Full WiFi בכל הבית"
בזק מדווחת היום כי תוך פחות משנה וחצי לאחר השקת נתב ה-Be מספר הלקוחות הנהנים ממנו הוא מעל 250 אלף. כחלק מתפיסת החברה לספק ללקוח חוויית אינטרנט איכותית ומהירה ובמקביל לייצר לעצמה בידול אל מול המתחרים החלה בזק בשיווק נתב ה-Be, המאפשר גלישה איכותית ורציפה ברשת האינטרנט הביתית. מה שעוד תרם לביקושים הגבוהים היה העיצוב החדשני שאפשר את מיקומו במרכז הבית.
בנוסף, השיקה בזק את שירות ה-"Be spot", המספק פתרון גלישה איכותית מכל מקום בבית, גם באזורים שאין בהם קליטת WiFi, כגון ממ"ד, מרתף ועוד.
את השקת נתב ה-Be וחבילת ה-Full WiFi הכוללת גם את ה-Be Spot ליוו סדרת קמפיינים בכיכובם של גידי גוב לצד אומנים נוספים,
כאשר כל קמפיין חדש שעלה לווה בסרטון פרסומת שחידש שירים ישנים שהפכו ללהיטים, דוגמת "בוקר טוב" ו"הפרח בגני", שגם הם יצרו שיח תקשורתי נרחב.
כל אלו הפכו את המילים "וויפי" ו"נתב" למילים נרדפות לבזק והובילו להצלחה חסרת תקדים במכירות, כך שבמוקדי השירות של בזק דיווחו על ביקוש עצום אשר בעקבותיו, כרבע מיליון נתבים כבר סופקו. במקביל נערכת בזק כל העת לענות על הביקושים הגבוהים באמצעות הטסת משלוחים נוספים מחו"ל.
לקוחות בזק יכולים לשכור את שירות הנתב החדש, בעלות של 19.9 שקל לחודש, או ליהנות מחבילה הכוללת גם Be Spot בעלות חודשית של 34.90, כאשר ההתקנה חינם.
קרן ליזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות בבזק, "הצורך האמיתי לשדרוג חוויית הגלישה בבית במקביל לצריכת תוכן מוגברת וסטרימינג הביאו את בזק לפיתוח פתרון Full WiFi בכל הבית. סל הפתרונות שהשקנו לגלישה מיטבית ובטוחה מכל מקום בבית, הפך להצלחה בזכות איכות המוצר והשירות שלנו, לצד הצורך האמיתי לשדרוג חווית הגלישה בבתים".
צלם: רונן טופלברג
כך מתאפשרת תמיכה בו זמנית בריבוי מכשירים המחוברים לרשת הביתית כגון: מחשב, סמארטפון, טאבלט, טלוויזיה חכמה, קונסולת משחקים ועוד. בנתב כלול באופן מובנה, שירות Bcyber, שירות הסייבר של בזק, וכן אפליקציה לניהול הנתב באמצעות הסמארטפון.
נתב Be