איך לקלוט אינטרנט בממ"ד?

איך לקלוט אינטרנט בממ"ד?

אם יש לכם בבית ממ"ד Bspot יבטיח אינטרנט חזק ויציב בחדר ובכל חלקי הבית שאין בהם קליטה


עד 5 דקות

 

ישראל חיה ברשת. הישראלים מאמצים בחום חידושים דיגיטליים, פעילים ברשתות החברתיות, מתרגלים לבצע פעולות שונות באמצעות האינטרנט ובקצב הזה עוד תהפוך למדינה שבה "מה הסיסמה שלכם ל-Wi-Fi?" עוד תחליף את ה"שלום ובוקר טוב". טוב, אולי זאת הגזמה, אבל הנה לכם כמה מספרים שיספרו לכם כמה אנחנו אינטרנטיים: בישראל כ-6.6 מיליון משתמשי אינטרנט, מתוך אוכלוסייה של כ-8.8 מיליון איש ול-30% מהבתים בישראל יש יותר מ-11 מכשירים שמחוברים לאינטרנט הביתי.
 
עכשיו בואו נודה על האמת, המהירות והנוחות קצת פינקו אותנו ואנחנו רוצים את האינטרנט שלנו, בטח בבית, מהיר, יציב ועוצמתי. ובמיוחד בממ"ד. למה? ברוב המוחלט של הבתים הממ"ד משמש חדר עבודה, חדר משחקים או חדר שינה לילדים והמשמעות היא שמדובר בחדר ובו אנחנו חייבים גלישה. בנוסף, כשהוא חלילה ימלא את ייעודו במצב חירום כמרחב מוגן דירתי, אנחנו רוצים – סליחה: חייבים – שיהיה בו אינטרנט שישאיר אותנו מחוברים לזרם המידע ברשת.

 

איך לקלוט אינטרנט בממ"ד?

אל דאגה, הטכנולוגיה מצאה פתרון לזה, ולא רק לשיפור קליטה בממ"ד אלא בכלל הבית. אם יש לכם בבית ממ"ד Bspot יבטיח אינטרנט חזק ויציב בחדר ובכל חלקי הבית שאין בהם קליטה כגון מרתף או קומה שנייה.

מה הוא מספק? ה-Bspot מפיץ שתי רשתות אלחוטיות בטכנולוגיית G.HN החדשנית בו זמנית, בתדרים נפרדים שמתאימים למגוון רחב של יישומים: רשת אחת - בתדר  2.4GHz לגלישה רגילה באינטרנט. רשת שנייה - בתדר 5GHz בתקן AC לגלישה מותאמת למשחקים ולצפייה בתכנים באיכות K HD4ULTRA .

מה כוללת הערכה? ה-Bspot מורכב ממתאם קווי, מתאם משולב קווי אלחוטי, ספק כוח, שני כבלים צהובים לרשת ושני כבלים של טלפון בצבע אפור.

השלב השני הוא חיבור המתאם הקווי והאלחוטי לו סימון של Wi-Fi. הציבו אותו בממ"ד, חברו את כבל הטלפון וכבל הרשת למתאם השקע הטלפוני, חברו אותו לחשמל. כשהנורות דולקות באופן רציף סימן שאפשר להגדיר את הרשת האלחוטית וזהו - יש לכם גלישה איכותית בממ"ד.

 


איך להרחיב את קליטת האינטרנט בבית?

אז אחרי שברור איך לשפר קליטה בממ"ד, הנה לכם פתרון טכנולוגי נוסף שישפר את הקליטה בממ"ד ובחדרים נוספים, במיוחד בבתים גדולים או כאלה שיש להם קירות פנימיים רבים שחוסמים את ה-Wi-Fi: מגבר Wi-Fi.
מה הוא מספק? זהו סוג של "כבל מאריך" אינטרנטי לנתב שלכם, והוא נותן מענה לצורך הולך וגובר של גלישה באינטרנט וצריכת וידאו מוגברת באמצעות מגוון מכשירים, עלי די הגדלת טווח הקליטה של הרשת האלחוטית.
איך מתקינים? מחברים לשקע החשמל במקום שבו אנחנו רוצים גלישה טובה.


איך מאבטחים את האינטרנט הביתי?

השימוש ב-Bspot ובמגבר Wi-Fi מבטיחים גלישה בכל חדר, אבל חובה להבטיח שהגלישה הזאת גם תהיה בטוחה. מנתוני דו"ח מצב האינטרנט בישראל לשנת 2017 עולה כי 35% מהנשאלים ציינו שהם הכי חוששים ממתקפת סייבר של גורמים עוינים.

במציאות שבה 80% מהישראלים קונים ברשת ו-40% כבר משתמשים באפליקציות לאיסוף והעברת כספים הגלישה בכל חדר חייבת להיות מאובטחת על ידי Bcyber, אפליקציה שמאפשרת לדעת מה קורה ברשת הביתית בכל זמן נתון – ולקבל עדכון מידי על כל ניסיון פריצה לרשת או אם האקר מנסה לגנוב לכם פרטים אישיים.

באמצעות האפליקציה תוכלו גם לדעת מי מחובר ברגע נתון, לחסום מכשירים לא מורשים ולדעת מי מחובר והיכן – כמובן, גם בממ"ד.