> > מוקד תיווך טלפוני לכבדי שמיעה ודיבור

מוקד תיווך טלפוני לכבדי שמיעה ודיבור

לקוח יקר,

בזק מאפשרת לך לקבל שירותי מוקד טלפוני באמצעות העברת מסרים ע"י נציג, דרכו ניתן להעביר מסרים ליעדים שונים בארץ.

להצטרפות לשירות,  יש להדפיס ולמלא "טופס הצטרפות" בצירוף טלפוןן נייד ולשלוח באחת הדרכים הבאות: 
1. לפקס' מספר:  03-6118342

2. למייל: relay_service@bezeq.co.i
3.  או בדואר לידי בזק החברה הישראלית לתקשורת, מרכז עזריאלי 2 , תל אביב 6162002



תהליך העברת המסרים לאחר ביצוע הרישום יתבצע מול מוקד חברת בזק אונליין באחת מהדרכים הבאות:
1.  דואר אלקטרוני  Accessibility_Bezeq@bezeqonline.co.il
2. שליחת פקס למספר 153-3-6265263
3. צ'אט עם נציג
4.  שליחת SMS למספר  03-6265263


תחומי הטיפול של המוקד:
  • בירורים והעברת מסרים - מול גופי שירותים, גופים ציבוריים, עסקים וכדומה.
  • סיוע בקביעת תורים - לדוגמה: תור לרופא.
  • פנייה לשירותי חירום וקריאה לעזרה - לדוגמה,  הזמנת גרר לרכב תקוע וכד'.
  • סיוע ברכישת מוצרים
 
על מנת שנוכל לספק את השירות באופן מלא ויעיל אנא הקפד לציין את הפרטים הבאים בעת פנייתך למוקד:
  •  שם מלא (שם פרטי + משפחה )
  •  מספר ת.ז (במקרה בו מקום היעד דורש זיהוי באמצעות ת.ז)
  •  שם היעד ומספר הטלפון שלו
  •  מספר טלפון / כתובת מייל לחזרה
  •  פרטי הפנייה, עם הפירוט הנדרש להבנתה וביצועה
     
שעות פעילות המוקד:
המוקד פועל 24 שעות ביממה,7 ימים בשבוע. בימי חג וביום כיפור ניתן להשאיר הודעה קולית, משלוח פקס או SMS שיטופלו עם צאת החג.

השירות אינו כרוך בתשלום נוסף. 
שים  לב! קיים חיוב בגין עצם ההתקשרות/משלוח הודעה אל מוקד השירות, על פי תוכנית התעריפים אשר חלה על המכשיר הרשום לשירות.

המוקד נותן תמיכה בשפות עברית וערבית
העברת המסרים באמצעות המוקד תתאפשר רק בחיוג למספרים בארץ.
שים לב ! המוקד אינו מטפל בפניות המכילות מסרים פוגעניים, בלתי הולמים, אינטימיים, העלולים לפגוע בצנעת הפרט ו/או כל פנייה החורגת מגדר העברת מסר.
 
לפרטים ושאלות נוספות  - ניתן לפנות לרכז נגישות בזק-שרעבי אילן –טלפון 03-9556060 , פקס 153-3-9556060, דוא"ל ilansh@bezeq.co.il