משבר הקורונה משאיר את הציבור לעבוד וללמוד מהבית

תאריך פרסום: 17/03/2020

בזק מדווחת על קפיצה של 64% בחיבור לקוחות חדשים לשירות האינטרנט
  • עלייה של 30% בממוצע ליום בנפח הגלישה
  • גידול של מיליון וחצי שיחות יוצאות בטלפון הביתי
  • עליה ניכרת במכירות של מחשבים ניידים וציוד משלים באתר בזק סטור
בזק מדווחת על קפיצה של 64% בחיבור לקוחות חדשים לשירות האינטרנט של החברה. ההסבר לעלייה החדה נובע ככל הנראה ממשבר הקורונה שהביא להשבתת מערכת החינוך ובמקביל מעבר של עובדים רבים לעבוד מהבית.

כמו כן, ניתן לראות מנתוני החברה כי קיים גם גידול משמעותי של כ-30% בממוצע ליום בנפח הגלישה, ככל הנראה מצריכה מוגברת של תלמידים שנמצאים בבית ולומדים מרחוק או צורכים תכני וידאו וגיימניג מספר שעות גדול מבדר"כ וכן מעובדים שהסיתו את עבודתם לבתים.

גידול נוסף מפתיע בזירת הטלפוניה הביתית, שם נירשם גידול של מיליון וחצי שיחות יוצאות בימים האחרונים, זאת בהשוואה לתקופה מקבילה.

בתוך כך, גם בזירת הקמעונאות בזק מדווחת על עלייה של מאות אחוזים במכירות מחשבים ניידים, מדפסות וציוד משלים, באמצעות אתר בזק סטור.