חיבור מערכת CRM למרכזיות IP


7 סיבות שכל עסק קטן צריך שירותי מרכזיית IP

 
אפשרות חיבור מערכת CRM למרכזיות IP היא רק אחד מהפיצ'רים שגורמים ליותר ויותר עסקים לעבור לטלפוניה בענן. הכירו את היתרונות של המרכזייה שיכולה לקדם גם את העסק שלכם

 
שירותי מחשוב ענן הפכו לאחד מפתרונות התקשורת שעיצבו מחדש את אופן השימוש שלנו בשירותים דיגיטליים. היכולת לשתף ולגבות תכנים באמצעות רשת האינטרנט ולגשת אליהם מכל מקום, חוללה מהפכה לא רק אצל משתמשים פרטיים אלא גם בסביבות עבודה. מרכזיית IP, מרכזייה וירטואלית מתקדמת בענן, היא דוגמה בולטת לשירות שעסקים קטנים נהנים ממנו בעלות נמוכה ובאופן משודרג. אלה הסיבות שיגרמו גם לעסק שלכם להתחבר אליה:


מרכזיית IP

הרבה יותר מטלפון- מערכת CRM למרכזיות IP


 
  • היא מתאימה בדיוק לצורכי העסק שלכם

    עסקים נבדלים זה מזה בגודל ובצרכים שלהם. בחלקם לדוגמה העובדים נמצאים במשרד בשעות קבועות, ואילו באחרים הם צריכים לגלות זמינות מסביב לשעון. שירות המרכזייה בענן של בזק מאפשר לכם לייצר את ההתאמה המושלמת לעסק שלכם, עם שלוחה קלאסית לשעות משרדיות, שלוחת הייטק דינמית וגמישה ושלוחת שירות שמתאימה לפקס, אינטרקום ועוד. תוכלו גם להרחיב או לצמצם שלוחות בהתאם לצורך ללא שום בעיה.


     
  • היא מאובטחת בשירות ענן

    להבדיל מפתרונות טלפוניה אחרים, מרכזיית ה-IP של בזק מותקנת על גבי תשתית בזק ברשת IPVPN נפרדת ומאובטחת ולא על גבי רשת האינטרנט. התוצאה היא איכות שמע ברמה גבוהה וגם שיחות מאובטחות יותר. הקלטות השיחות שמתבצעות נשמרות בענן מאובטח של בזק למשך 7 שנים.

 
  • היא חוסכת לכם בעלויות

    בשונה מפתרונות בעלות יקרה שמצריכים תחזוקה, מרכזיית IP מעניקה חיסכון משמעותי במגוון היבטים. בבזק תיהנו מתשלום משתלם במיוחד הכולל גם את עלות השלוחות והקווים, כך שתדעו בדיוק על מה אתם משלמים בכל חודש.



מרכזיית IP
לשפר את הקשר עם הלקוח בכל זמן ומכל מקום

 
 
  • תוכלו ליהנות מיתרונות חיבור מערכת CRM למרכזיות IP

    העובדים שלכם עדיין נדרשים לבזבז זמן על מילוי חוזר של פרטים מול כל לקוח שמתקשר? הגיע הזמן להתנהל אחרת. עסקים קטנים מתמודדים מדי יום עם כמויות מידע גדולות, החל ממלאי סחורות ועד לנתונים אודות לקוחות. מערכת CRM מיועדת להציג לעובדי שירות הלקוחות או המכירות תמונה מפורטת של פרטי כל לקוח, שניתן להיעזר בה בכל רגע בכדי לשמר ולשפר את הקשר שנוצר עמו.
     
     

    בזק, שכבר שידרגה עסקים רבים באמצעות שירות מרכזיית IP חכמה בענן, מציעה אפשרות מתקדמת להתממשקות של המרכזייה למערכת ה-CRM העסקית עם סרגל כלים IP Centrex. התממשקות תפתח מסך עם פרטי לקוח מעודכנים בכל שיחה נכנסת, מה שיאפשר עבודה יעילה ומדויקת כבר מהרגע הראשון. באמצעות הסרגל תוכלו גם לצפות בפרטי השיחות, לענות על ידי הקלקה ולחייג בלחיצה אחת לכל מספר מרשימת השיחות או אנשי הקשר ב-Outlook. שיחות שמתבצעות עם לקוח מוקלטות בענן בזק, עם שיוך ללקוח במערכת ה-CRM.
     

 
  • היא תשדרג את השירות של העובדים שלכם

    בזכות מערכת מתקדמת לניהול דוחות ותורים, תוכלו למקסם את כמות השיחות המטופלות במוקד תוך הפחתת כמות הנציגים והעלויות הנלוות. כל נציג יקבל מספר טלפון ישיר ותא קולי, יוכל למשוך שיחות משלוחות אחרות, לקבל פקס ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני ולקיים שיחות ועידה רבות משתתפים עם ממשק ניהול קל ונוח הכולל הגדרות אבטחה.

 
  • הלקוחות שלכם יאהבו אותה

    נתב השיחות העסקי במרכזיית ה-IP של בזק ינתב את השיחות הנכנסות אל השלוחה המבוקשת, כך שכל לקוח יזכה למענה מהיר ויעיל. את זמן ההמתנה יוכלו הלקוחות להעביר על רקע מוסיקה או מלל המציג את שירותיכם, כך שהם יקבלו מידע נחוץ ואילו אתם תוכלו לפרסם הטבות ולמתג את העסק עוד טרם השיחה עם הנציג. 


 

  • היא מעניקה שירות ותמיכה מקצה לקצה

    עבור עסקים שרוצים להעניק ללקוחותיהם חווית שירות איכותית, מרכזיית IP היא הפתרון המתקדם ביותר. בזק שמחה להנגיש את הפתרון הזה גם לעסקים קטנים, כחלק מסל שירותים מקיף לבחירה. בכל בעיה או שאלה תוכלו לפנות למוקד הטכני הייעודי שלנו, שמספק שירותי תמיכה ותחזוקה מלאים של בזק עסקים. כי אם מתקדמים למרכזייה שהיא הרבה יותר ממענה טלפוני, גם השירות והתמיכה צריכים להיות בהתאם.



שדרגו את העסק שלכם והצטרפו למרכזיית IP Centrex >>