> > איך לנהל נכון את התקשורת בעסק?

איך לנהל נכון את התקשורת בעסק?

פתרונות תקשורת חדשניים לעסק


תקשורת רציפה ומנוהלת היטב היא אחד ההיבטים החשובים ביותר בניהול עסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. ניהול מיטבי של התקשורת בעסק דורש בין היתר חיבור מאובטח ויציב לאינטרנט, לצד מרכזייה מתקדמת לניהול הפניות בארגון ומחוצה לו. כך תבחרו את השירות שמתאים בדיוק לעסק שלכם – גם בלי לשבור קופת חיסכון:


1. תשתית יציבה ואמינה –  בעסקים, כל דקה שווה כסף. זו הסיבה שתשתית האינטרנט חייבת לעמוד בעומסים גבוהים בכל עת, לאפשר עבודה של גולשים רבים במקביל ולספק מהירות 

     ויציבות לאורך זמן. לכן כדאי לבחור בתשתית יציבה ומוכרת שתפחית את הסיכון לתקלות.
 

2. אבטחה, אבטחה, אבטחה – האינטרנט שיפר את חיינו עד לבלי היכר, אך גם מציב אותנו בפני איומים שלא הכרנו בעבר. חשוב שמערכת התקשורת של העסק תכלול אינטרנט מאובטח 

     בצורה מקסימלית של חברה מוכרת ואמינה כדי להילחם ברוגלות, בגניבת מידע ואפילו במתקפות סייבר של גורמי טרור.
 

 3. מרכזייה מתקדמת – בעבר, מרכזיות אנלוגיות שלטו ברוב המשרדים בעולם. כיום גם המערכות האלו מתקדמות לדיגיטל. מרכזיות רבות פועלות על גבי הענן ומאפשרות שליטה קלה
    בהגדרות באמצעות הסמארטפון או המחשב. כך ניתן לבצע שינויים בתכונות המרכזייה בקלות ומכל מקום.



כל הדברים הטובים קורים היום בענן
כל הדברים הטובים קורים היום בענן


רוצים חבילת תקשורת מאובטחת ומקיפה לעסק? לחצו כאן לקבלת הצעה משתלמת מ-BOffice>>

 

4. גמישות – בעולם העסקי מלא התהפוכות, גם שירותי התקשורת שלכם חייבים להיות גמישים ודינמיים. חשוב לוודא שתשתית האינטרנט תישאר  יציבה גם אם העסק יתרחב, שתוכלו 
    לעדכן בקלות תכונות במרכזייה אם עובדים עוזבים, מצטרפים או משנים תפקיד וחשוב מכל – שניתן להפסיק את השירות בכל עת במידת הצורך.         

 

5. שירות לקוחות – גם אם תבחרו בשירות התקשורת המתקדם והידידותי ביותר, סביר להניח שלאורך הדרך עדיין תזדקקו לעזרה ותמיכה. חשוב שהחברה שמספקת את חבילת התקשורת 

    תתחזק גם מוקד שירות ייעודי לעסקים שפועל לאורך כל שעות היממה – או לפחות בשעות סבירות.
 


האם תהיה לכם תמיכה בכל שעה?
האם תהיה לכם תמיכה בכל שעה?



 

 עדיין מתלבטים? הכירו את פתרון התקשורת שמשנה את חוקי המשחק


כחלק מהמאמץ להנגשת כלי תקשורת מתקדמים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים במחירים משתלמים, מציעה בזק את שירות BOffice, פתרון תקשורת גמיש ואיכותי הכולל אינטרנט ושירותי מרכזיה בענן, המותאמים בדיוק למידות ולצרכים שלכם.
השירות פותח תוך מחשבה מעמיקה על הצרכים של בעלי עסקים בישראל. הוא ניתן ללא התחייבות, נתפר בהתאם לדרישות בארגון שלכם וכולל גם גישה למוקד שירות לעסקים שמספק ליווי אישי, מהיר ומקצועי 24/7. השירות כולל גם אינטרנט מהיר ומאובטח, עם הגנה מרבית לעסק באמצעות נתב של ענקית האבטחה צ'ק פוינט.
המרכזייה בשירות פועלת על רשת נפרדת מרשת האינטרנט של הארגון, דבר שהופך אותה למוגנת יותר, משפר את איכות השיחה ומונע האזנות סתר או פריצות. המרכזייה כוללת גם מגוון אפשרויות מתקדמות כמו משיכת שיחות משלוחות אחרות בקלות, הגדרת כללים למעבר שיחות בין השלוחות, קבלת פקס במייל, הקלטת שיחות, הגדרת צליל המתנה, תפעול מוקד טלפוני בקלות והתממשקות עם מערכות CRM לניהול לקוחות.
כל עובד שיקבל קו במרכזייה ייהנה גם מתא קולי שמעביר הודעות למייל ואפילו מאפליקציה לסמארטפון שמאפשרת להוציא ולקבל שיחות בתעריפי בזק נוחים בכל העולם. בנוסף, תוכלו לגשת בקלות ליישומי העסק מכל מקום בעולם ותחת אבטחה רב שכבתית.
במידת הצורך, ניתן להוסיף לחבילת התקשורת גם גיבוי מידע בענן או כלי ניהול נוספים המאפשרים לצפות בנתונים בזמן אמת על השיחות במוקד שלכם, לתעד את הפניות ולהפיק דו"חות על איכות השירות שניתן ללקוחותיכם.