תמיכה בשירות Bphone
מתקשרים מהסמארטפון מכל מקום בעולם, באמצעות חיבור אינטרנט, במחיר שיחת בזק בישראל
מדריך למשתמשים בשירות
-
נמצאים בחו"ל וזקוקים לתמיכה?
- בזק מעמידה לרשות לקוחות Bphone תמיכה טכנית בשיחת חינם מכ- 30 מדינות שונות.
- מוקד התמיכה הטכנית לשירותכם בכל עת.
- יש להתקשר מטלפון נייח על מנת להימנע מעלויות זמן אוויר בשיחה מהסלולרי.
- לרשימת מספרי התמיכה לחצו כאן>
שאלות ותשובות
-
הפעלתי את האפליקציה ואני לא מצליח להוציא שיחות?
: א. קיבלת את ההודעה:
"הרשת האלחוטית אליה אתה מחובר היא רשת בגישה מוגבלת ואינה מאפשרת לבצע שיחות, אנא התחבר לרשת אחרת"
הסבר: ישנן רשתות רבות המאפשרות גלישה ב WiFi אך לא מאפשרות לקיים שיחות על גביהן.
הפתרון: לחפש רשת אלחוטית זמינה אחרת ולהפעיל שוב את האפליקציה.
בחו"ל ניתן להתחבר גם לרשת, אם אין אפשרות להוציא שיחות על רשת ה WiFi.
ב. אתה בחו"ל וקיבלת את ההודעה:
"השימוש ב- Bphone דורש חיבור אינטרנט פעיל. בהעדר רשת WiFi זמינה, השיחה תתבצע באמצעות גלישה סלולרית 3G בהתאם לתעריפי הגלישה המחויבים ע"י המפעילה הסלולרית שלך" . ניתן לשנות בהגדרת האפליקציה אפשרות זו.
הסבר: הודעה זו מוצגת בשהייה בחו"ל רק כאשר חיבור WiFi אינו זמין.
פתרון: לשוהים בחו"ל יש אפשרות לשימוש ברשת סלולרית 3G (בהתאם לחבילה שרכשת מהמפעיל הסלולרי) לשרות Bphone . לצורך כך יש לאשר את ההודעה. ניתן לשנות את הגדרות החיבור ל- 3Gדרך הגדרות האפליקציה.
ג. קיבלת את ההודעה:
השימוש ב-Bphone דורש חיבור אינטרנט פעיל. בהעדר רשת WiFi זמינה, ניתן לבצע שיחות באמצעות גלישה סלולרית 3G (רק בחו"ל), בהתאם לתעריפי הגלישה המחויבים ע"י המפעילה הסלולרית שלך, לשם כך עליך לאפשר זאת בהגדרות המכשיר"
הסבר: הודעה זו מגיעה כאשר אין חיבור אינטרנט כלל
פתרון: ייתכן שאין שום חיבור לאינטרנט ולכן יש להגיע לאזור עם חיבור לרשת אלחוטית או סלולרית.אם נראה במכשיר שיש חיבור לאינטרנט, ועדיין קיימת בעיית התחברות ל-Bphone מדובר בבעיית חיבור לשרת. יש לנסות להתנתק ולהתחבר שוב.
-
מדוע אני לא מצליח לקבל שיחות מהקו בבית?
ניתן לקבל שיחות נכנסות רק מהשלוחה הראשית עליה מותקן ה-Bphone, בדרך כלל תהיה זו השלוחה הראשונה עליה נרשמתם עם קו הטלפון שלכם בבזק.
ניתן לקבל שיחות נכנסות לאפליקציה רק כאשר היא פעילה ופתוחה.
כמו כן, על מנת לקבל חיווי בשיחה נכנסת עליכם לאפשר קבלת הודעות push notifications בהגדרות המכשיר שלכם עבור אפליקציית Bphone.
-
לעתים אני שומע את הצד השני בdelay או שלא מצליח לשמוע אותו בכלל
הסיבה לכך קשורה ברוחב פס הגלישה לרשת אליה התחברת. ברשתות הפועלות על רוחב פס נמוך, איכות השיחה יורדת ויש לנסות לחייג שוב או לנסות להתחבר לרשת אחרת.
-
איך מתחברים ל-3G?
אפליקציית Bphone תתחבר כברירת מחדל לרשת אלחוטית WiFi.
בחו"ל תוכלו להתחבר לרשת 3G בהעדר רשת WiFi זמינה.
בפעם הראשונה יש לאשר את ההודעה על הפעלת האפליקציה על רשת 3G.
יש לוודא בהגדרות המכשיר הסלולרי כי מצב גלישה בנדידה בחו"ל פעיל. אם אישרתם שני תנאים אלו, האפליקציה תתחבר לרשת 3G כאשר לא תצליח להתחבר לרשת אלחוטית, ותראו על כך חיווי במסך הראשי.
-
אני בחו"ל ולא מצליח להשתמש באפליקציה בחיבור ל-3G
ייתכן שהאפליקציה לא מצליחה לזהות כי אתה נמצא בחו"ל. כדי להציע לך שימוש ב3G, אנא וודא בהגדרות המכשיר כי אישרת לאפליקציית Bphone להשתמש בפרטי המיקום שלך.
-
לא קיבלתי SMS עם קוד הפעלה
נסה שנית להיכנס לאפליקציה ולבצע רישום במידה ועדיין לא מתקבל SMS - יש לפנות למוקד 166.
-
קיבלתי שגיאת רישום "ההזמנה נכשלה"
יש לפנות למוקד הטכני ב-166.
-
אני נמצא בחו"ל וזקוק לעזרה בשימוש ב Bphone
בזק מעמידה לרשות הלקוחות מספרי טלפון לשיחת חינם למוקד הטכני לתמיכה ב- Bphone, חינם מטלפונים נייחים בכ-30 מדינות. למספרי החינם לחצו כאן.
-
יש לי תקלה ב- Bphone למחשב
יישום Bphone במחשב אינו פעיל יותר במתכונת של הורדת היישום למחשב. ניתן להשתמש בשירות Bphone למחשב דרך בזק שלי – האזור האישי באתר בזק.
-
אני לא מצליח לשמוע את הצד השני / הצד השני לא שומע אותי
אתה לא שומע את הצד השני והוא שומע אותך- ככל הנראה מדובר בבעיית עומס על הרשת האלחוטית. יש לנסות להתחבר לרשת אחרת.
2. אתה שומע את הצד השני והוא לא שומע אותך- אם אתה משתמש במכשיר מסוג אייפון, יש לוודא כי הגדרות המכשיר מאפשרות שימוש במיקרופון . היכנס ל – הגדרות>פרטיות>מיקרופון ואפשר שימוש עבור אפליקציית Bphone. במידה והבעיה לא נפתרה יש לפנות לשרות התמיכה.
-
האם כל בעל קו טלפון פעיל (בתשתית NGN) הפתוח לשיחות יוצאות יכול להתקין Bphone?
לקוחות ללא קו NGN יכולים להזמין את השירות על גבי קו חדש בעל מספר טלפון ייעודי. השירות כרוך בעלות חודשית קבועה בהתאם למסלול הטלפון שיבחר.
-
על איזה מכשירים אפשר להתקין Bphone?
מכשירים מבוססי iOs כגון iPhone, iPod,iPad touch
רוב מכשירי הסמארטפונים והטאבלטים מבוססי Android
לרשימת מכשירי סמארטפון וטאבלט הנתמכים בשירות לחץ כאן.
-
כמה השירות עולה?
הורדת האפליקציה והרשמה לשירות ללא עלות. החיוב עבור דקות השיחה שתבצעו דרך האפליקציה, בהתאם למחירי קו הטלפון הביתי שלכם.
-
אני בחו"ל עם SIM מקומי – האם האפליקציה תעבוד?
כן . את הרישום וההפעלה הראשונית של האפליקציה יש לבצע עם המספר הנייד בארץ (עםSIM ישראלי), לאחר מכן ניתן להחליף ל- SIM של מפעיל סלולרי בחו"ל ולהוציא ולקבל שיחות מה-Bphone.
-
האם אפשר להתקשר גם ליעדים בחו"ל דרך Bphone?
כן, אך תעריף השיחות הוא בדומה לשיחות מחו"ל שתשלמו לשיחה מהקו הביתי בארץ, והן תחוייבנה על ידי מפעיל השיחות הבינ"ל שלכם.
-
האם ניתן לבצע שיחה ללא חיבור WiFi?
אפליקציית Bphone תתחבר כברירת מחדל לרשת אלחוטית WiFi.
בחו"ל תוכלו להתחבר לרשת 3G בהעדר רשת WiFi זמינה.
- בפעם הראשונה יש לאשר את ההודעה על הפעלת האפליקציה על רשת 3G.
- יש לוודא בהגדרות המכשיר הסלולרי כי מצב גלישה בנדידה בחו"ל פעיל
- אם אישרתם שני תנאים אלו, האפליקציה תתחבר לרשת 3G כאשר לא תצליח להתחבר לרשת אלחוטית, ותראו על כך חיווי במסך הראשי
- אםתרצו רק חיבור G3, למשל במקרה ורשת הWiFi בתשלום או לא מאפשרת הוצאת שיחות, יהיה עליכם לבטל את החיבור לWiFi בהגדרות המכשיר.
- שימו לב – השימוש בגלישה סלולרית 3G בהתאם לתעריפי הגלישה של המפעיל הסלולרי שלכם, ומחוייב על ידו. אם המפעיל הסלולרי שלכם לא מאפשר לכם גלישה בנדידה, יש לפנות אליו לפתיחת אפשרות זו.
-
האם האפליקציה עובדת גם בחיבורLTE/4G?
כן. האפליקציה פעילה בחו"ל בחיבור סלולרי 4G וLTE בהתאם לרשת שהמפעיל המקומי מאפשר ובתנאי שאישרתם חיבור זה בהגדרות המכשיר והאפליקציה.
-
האם ניתן להשתמש ברשימת אנשי הקשר הקיימת במכשיר גם מה Bphone או שיש להזין רשימה חדש?
רשימת אנשי הקשר של ה-Bphone מסונכרנת ובגישה מלאה לרשימה הקיימת כבר במכשיר. ניתן לאתר את איש הקשר בהקשה ישירה מהחייגן הראשי ללא צורך לעבור לרשימת אנשי הקשר שבאפליקציה. החיפוש מתבצע בהקשה של אותיות או מספרים.
-
ה צריכת הdata בשיחת Bphone?
השיחות מקודדות בתקן G729 - על כל 1MB ניתן לצרוך 2.08 דקות שיחה. כלומר, בשיחה של 10 דקות תצרכו בערך MB5.
-
כמה שלוחות ניתן להזמין על קו טלפון אחד?
השלוחה הראשית מאפשרת שיחות יוצאות ונכנסות.
שלוש השלוחות הנוספות מאפשרות רק שיחות יוצאות.
לשינוי המכשירים עליהם מוגדרות השלוחה הראשית והמשנית יש לפנות למוקד הטכני ב-166.
-
מה האפשרויות הקיימות לקבלת שיחה?
ניתן לקבל שיחה נכנסת בשתי תצורות: צלצול בו זמני גם בבית וגם בשלוחת ה-Bphone או כצלצול עוקב לקו הביתי כך שלאחר 6 צלצולים בבית, השיחה תעבור לשלוחת ה-Bphone.
ניתן לקבל שיחות נכנסות רק בשלוחת ה- Bphone הראשית. כדי לשנות הגדרות קבלת שיחות נכנסות יש לפנות למוקד הטכני ב-166.
-
האם ניתן לראות פירוט שיחות שנעשו דרך Bphone?
כן, ניתן לראות בפירוט השיחות הקבוע בחשבון שיחות שנעשו באמצעות ה- Bphone. ליד כל שיחה שנעשתה בשירות, מופיעה בצד ימין האות B. לפירוט שיחות בבזק שלי לחץ כאן.
-
עברתי דירה והחלפתי מספר טלפון. האם הBphone שלי עדיין עובד
מאחר שאפליקציית Bphone היא שלוחה של קו הטלפון הביתי, בעת שינוי של מספר הטלפון יש להירשם מחדש ל-Bphone עם מספר הטלפון החדש.
-
למה צריך לאשר לאפליקציה להתחבר לשירותי מיקום?
האפליקציה מאפשרת לדבר בחיבור לאינטרנט סלולרי 3G לשוהים בחו"ל ואחת הדרכים לזהות שהייה בחו"ל היא באמצעות שירותי מיקום.