לקוחות ה-NGN של בזק יוכלו לרכוש טאבלט אנדרואיד של ACER ב-1040 שקל

תאריך פרסום: 10/11/2011

 

בזק ממשיכה להציע את הציוד החדשני ביותר לקוחות ה-NGN של בזק יוכלו לרכוש טאבלט אנדרואיד של ACER ב-1040 שקל  • מדובר בחיסכון של מעל ל-50% ממחירו בשוק • רן גוראון: " בזק מציעה את הטאבלט במחיר חסר תקדים, שלא נראה כמותו בישראל"

 
בזק שוברת את שוק הטאבלטים בישראל, ומציעה ללקוחותיה טאבלט אנדרואיד של ACER מדגם  Iconia Tab A500, תמורת 1040 שקל בלבד. במסגרת המהלך, תאפשר בזק ללקוחות חדשים או קיימים, אשר ישדרגו את מהירות הגלישה שלהם לקצבי ה-NGN  (ספק +תשתית) ויצטרפו לשירותי התמיכה ברשת, לרכוש את מחשב הטאבלט בעלות של 29 שקל לחודש, ובפריסה של 36 תשלומים שווים. המבצע בתוקף עד ה- 31/12 או עד גמר המלאי.

לצורך המחשה, מחיר הטאבלט בחנויות המשווקים בישראל עומד היום על כ-2400 שקל. מדובר בחיסכון משמעותי, המגיע לכ-1400 שקל, המהווים הוזלה של כ-55% מעלות הטאבלט ברשתות השונות. מטרת מהלך זה, היא לעודד לקוחות קיימים וחדשים להצטרף לקצבי ה- NGN ללא התחייבות (10 מגה ומעלה) וכן ליהנות מיתרונות חבילת הגלישה של בזק, הכוללת ספק אינטרנט ותשתית תחת קורת גג אחת (בנדל).

רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק, "אחרי שהצענו ללקוחותינו את האייפד והאייפוד אנחנו באים עם הדבר הבא והוא הטאבלט אנדרואיד החדש. הטאבלטים הופכים להיות התחליף של הלפטופים והצפי הוא כי טאבלטים מבוססי אנדרואיד יהוו כ- 30% משוק הטאבלטים. ההצעה שלנו, מאפשרת לרכוש את הטאבלט במחיר הזול בישראל, ועל ידי כך מנגישה אותו לכולם. למעשה בזק מציעה ללקוחותיה את הטאבלט במחיר חסר תקדים, שלא נראה כמותו בישראל".

טאבלט ה–ACER שבמבצע מדגם Iconia Tab A500, הינו מחשב נייד איכותי ומתקדם הפועל על בסיס מערכת ההפעלה אנדרואיד גרסה 3.1, מסך 10.1  וכולל זיכרון פנימי של 16GB. הטאבלט מאפשר גישה ישירה לחנות האפליקציות של האנדרואיד- המרקט, שם ניתן להוריד אלפי אפליקציות, כמו כן הטאבלט כולל תמיכה מלאה בעברית, חיבור באמצעות WiFi, מובנה וחיבורי USB  ו-HDMI המאפשרים העברת תכנים באיכויות גבוהות, והתממשקות הטאבלט עם אביזרים חיצוניים. בנוסף, לטאבלט 2 מצלמות מובנות, 2 רמקולים סטריאופוניים כשהוא מאפשר צילום, שמיעת מוסיקה, קריאת ספרים אלקטרוניים וצפייה בסרטי וידאו. כמו כן, מערכת ההפעלה הפתוחה (זאת לעומת האייפד) מהווה יתרון נוסף ומשמעותי ביותר.

ממחקר חדש של CSS INSIGHT שבוצע בתחילת נובמבר השנה, לגבי שימוש בטאבלטים עולה כי, רוב הלקוחות משתמשים בטאבלט בבית, בעיקר בסלון (79%) או בחדר שינה (60%). כמו כן, הטאבלט משמש בעיקר לפנאי - 7% בלבד משתמשים בטאבלט לצרכי עבודה (בעיקר בגלל שהיום עוד לא פותחו מספיק אפליקציות עסקיות). הלקוחות בבריטניה הם המשתמשים הכי "כבדים" – ממוצע של 2.8 שעות שימוש ביום. בעלי טאבלטים שהם לא אפל, משתמשים בממוצע כ- 30 דקות יותר ביום מאשר משתמשי IPAD. לפי המחקר הסיבה לכך היא שטאבלטים אלו נרכשים ע"י אוכלוסיה צעירה יותר (משיקולי מחיר) והם המשתמשים שיותר פעילים באינטרנט. נתון מעניין במיוחד הוא כי מכירות הטאבלטים צפויות לעמוד על 63.6 מיליון יחידות ב- 2011 (קפיצה אדירה מ- 17.6 מיליון יחידות ב- 2010).

 במקביל, בזק תאפשר רכישה של מוצרים משלימים בחנויות בזק סטור ובאתר החנות, כדוגמת רמקולים, תיק צד, כיסוי מגן בעיצובים שונים ועוד.
 
בתוך כך יוצאת בזק בקמפיין בכיכובם של גידי גוב וגיא לרר תחת הכותרת, "הטאבלט במחיר הזול בישראל". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי יכלול פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט וימשך כשבועיים.