תאריך פרסום: 05/08/2009

 כוכבי הסדרות "מסודרים", "רמזור", "החיים זה לא הכל" ו"המרוץ למיליון"
בקמפיין חדש לבזק

בזק עולה בקמפיין חדש תחת הסיסמה:
"הגעתי הביתה, אתקשר אליך מהבזק"

רן גוראון: "מטרת הקמפיין היא להעביר לציבור את המסר
כי מהבית מתקשרים מהטלפון הקווי וחוסכים"

בזק עולה ביום חמישי הקרוב בקמפיין תחת הכותרת "הגעתי הביתה, אתקשר אליך מהבזק". מדובר בקמפיין שמטרתו להסביר ללקוחות כי, כאשר הם נמצאים בבית, זול יותר להתקשר מהטלפון הקווי. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי יכלול סדרת פרסומות בטלוויזיה וימשך כשלושה שבועות.

את הקמפיין מובילים 4 שחקנים, כאשר הם מגלמים את דמותם בסדרות פופולאריות כמו, ניר לוי, המגלם את חפר מהסדרה "רמזור", עידן אלתרמן, המגלם את מיקי בסדרה "החיים זה לא הכל", ערן זרחוביץ, המגלם את ארז מ"מסודרים" ומרגלית מהמרוץ למיליון בתפקיד עצמה. כעבור שלושה שבועות תחליף בזק את סרטוני הפרסומת, בסרטוני חסות חדשים עם טקסטים הומוריסטיים ושחקנים שונים. סדרת הסרטונים החדשה תמשך כחודשיים. 
 
הקמפיין מתאר 4 סיטואציות שונות והומוריסטיות המותאמות לדמויות הטלוויזיוניות אותן מגלמים השחקנים, כאשר כל אחת מהדמויות נראית בכניסה לביתה, כאשר היא באמצע שיחת טלפון מהמכשיר הנייד, ובכניסה לבית היא אומרת, "הגעתי הביתה, אתקשר אליך מהבזק". לדוגמה, בסרטון של ניר לוי, הוא נראה נכנס לביתו ואומר, "הכרתי שוטרת, עם לוק לא חוקי. גיסנו, הגעתי הביתה, אני מתקשר אליך מהבזק".

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק: "מטרת הקמפיין היא להעביר לציבור את המסר כי מהבית מתקשרים מהטלפון הקווי וחוסכים. בזק בחרה להתחיל את פריסת הקמפיין בסדרת סרטונים עם דמויות מוכרות ואהודות במטרה לתפוס את תשומת לב הציבור ועל ידי כך להעביר את המסר בעוצמה. לאחר תקופה של שלושה שבועות בהם ישודרו הסרטונים, תצא בזק בסדרת סרטוני חסות עם שחקנים פחות מוכרים, כאשר הדגש הוא על סיטואציות הומוריסטיות שיעבירו את המסר המרכזי של הקמפיין".