בזק משיקה שירות חדש: "חשבון במייל"

תאריך פרסום: 04/11/2007

שירות חדש: "חשבון במייל"
חשבון הטלפון יגיע ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני האישית של הלקוח
 
בזק השיקה שירות חדש - "חשבון במייל", המאפשר קבלת חשבון הטלפון ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני האישית של הלקוח, בנוחות וביעילות.

שירות חדש זה מהווה קפיצת מדרגה נוספת בשיפור השירות ללקוח ועבור אחוז לא מבוטל מהלקוחות הוא עשוי להחליף את חשבון הטלפון המסורתי הנשלח בדואר.

למשלוח חשבון הטלפון של בזק אל כתובת הדוא"ל של המנוי שיבקש להתחבר לשירות, יש כמה יתרונות משמעותיים: העברת החשבון הדואר האלקטרוני מאפשרת שמירה נוחה של החשבון בפורמט דיגיטלי ללא צורך ב'תיוקים', השרות יחסוך בנייר והוא ידידותי לסביבה, החשבון האלקטרוני שיישלח חוסך זמן ויגיע אל הלקוח במועד מוקדם יותר מחשבון הנשלח בדואר, והוא אף יאפשר מעקב נוח יותר אחרי חשבונות בזק.

שירות חדש זה הוא חלק מהאסטרטגיה עליה הצהירה בזק כחברה מכוונת לקוח, אשר דואגת באופן רציף וקבוע לשפר את שירותיה ולאפשר אותם באופן הנוח והידידותי ביותר ללקוחות.

השירות החדש הוא חינם, ללא כל תשלום, וכל מה שנדרש לעשות על מנת להירשם אליו הוא לחייג 199 למוקד שירות הלקוחות של בזק, ולבקש מהנציג להצטרף לשירות.

שרות זה מתווסף על שרות "בזק-ביל" הפופולארי שמאפשר, באמצעות האינטרנט, בדיקת חשבונות הטלפון, פילוח של חלוקת השיחות של המנוי, וכן בדיקת פירוט השיחות  כמעט בזמן אמת באמצעות אתר בזק. שירות זה ניתן אף הוא ללא תשלום.

יודגש עוד כי לקוחות בזק יכולים גם לשלם את חשבון הטלפון באמצעות האינטרנט בנוחות, בביטחון וללא צורך להמתין לנציג שירות.

סמנכ"ל החטיבה הפרטית בבזק איתמר הראל אמר כי השירות החדש משלים סל פתרונות לשירות מתקדם ללקוחות בזק. "לקוחות בעידן האינטרנט נוטים יותר ויותר לבצע פעולות באמצעות המחשב. השירות החדש הוא מענה לצורך הולך וגובר והוא כאמור משלים  סל שירותי אינטרנט קיימים שכבר זוכים לפופולאריות רבה".