בזק משווקת מכשיר מדיה סטרימר לשידור תכנים מהמחשב ישירות לטלוויזיה

תאריך פרסום: 04/11/2009

 
  • המכשיר מאפשר לנצל את קצב ההורדה באינטרנט האולטרה מהיר על גבי ה-NGN והכמות העצומה של תוכן וידאו הנאגר כתוצאה מכך במחשב, כדי לצפות בו על גבי מסך הטלוויזיה
  • המדיה סטרימר ישווק במחיר של 684 שקל, חיסכון של מעל 1300 שקל מהמחיר המקובל היום בשוק

בזק ממשיכה את המהפכה באופן השימוש באינטרנט, ומציעה מבצע ללקוחות חדשים שיצטרפו לאינטרנט במהירויות גבוהות של 4 עד 30 מגה מכשיר מדיה סטרימר של חברת Nowcom במחיר של 684 שקל בלבד, בפריסה של 36 תשלומים (19 שקל בחודש). המחיר המקובל היום בשוק למכשיר מדיה סטרימר מדגם דומה עומד על כ-2000 שקל. מדובר בחיסכון משמעותי של כ-1300 שקל עבור לקוחות בזק, המצטרפים במסגרת המבצע. המבצע בתוקף עד סוף השנה, או עד גמר המלאי.

מכשיר המדיה סטרימר הינו מכשיר מולטימדיה אלחוטי חדשני, המאפשר לצפות בכל התכנים הנמצאים במחשב: סרטים, תמונות ומוזיקה, ישירות על גבי מסך הטלוויזיה. מכשיר המדיה סטרימר שמשווקת בזק הינו בעל ממשק מלא בעברית, תמיכה בקבצי וידאו בפורמט HD, בעל דיסק פנימי בנפח 80GB, המאפשר אחסון של אלפי תמונות, מוסיקה וסרטים, חיבור USB המאפשר ניגון ישיר מדיסק חיצוני, גישה ישירה לאינטרנט לקבלת תמונות, טלוויזיה ורדיו (כולל ערוצי אינטרנט TV), ואף תומך בכתוביות סרטים בשפה העברית.

בזק החלה לאחרונה לשווק קצבי גלישה מהירים במיוחד, על גבי רשת התקשורת החדשה אותה היא פורסת, ה-NGN. המהירויות החדשות של עד 30 מגה, ובעתיד אף הרבה יותר מכך, מאפשרות ללקוחות להוריד תכנים שונים מהאינטרנט בקצב מהיר ביותר. במחשב נאגרת כמות מידע עצומה, בעיקרה תוכן וידאו, אך העברתה למסכים נוספים בבית היא מגושמת. המדיה סטרימר מאפשר למעשה לנצל את היכולת המשופרת מאד בהורדת התכנים, בכך שהוא מעבירם באמצעות הרשת האלחוטית באופן שקוף לטלוויזיה. זהו עוד צעד של בזק, במסגרת השקת ה-NGN, במתן מענה לצרכי הלקוחות בתחום התוכן הממוחשב.

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק אמר כי, "חווית הצפייה שלנו הולכת להשתנות. עכשיו נוכל לצפות בכל התכנים שיש לנו על גבי המחשב באמצעות הטלוויזיה בנוחות ובאיכות גבוהה יותר.  למעשה, מכשיר המדיה סטרימר שם קץ לחיבורי החוטים המסורבלים בין המחשב לטלוויזיה". עוד הוסיף גוראון כי, "מדובר במהלך אשר מהווה צעד משלים של בזק לסדרת הקמפיינים בשנה החולפת,  שמטרתם חיזוק הרציונל להצטרפות לרשת האלחוטית של בזק".
  
בתוך כך, יוצאת בזק בקמפיין נוסף תחת הכותרת "NGN, לעשות את אותם הדברים בדרך שונה לגמרי". הקמפיין, באמצעות  משרד הפרסום "אדלר חומסקי" יכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט וימשך כשבועיים.