מוקד טכני חיפה

המוקד הטכני של בזק מספק שירותי תמיכה טלפוניים ללקוחות הפרטיים בחברה המנויים לשירות האינטרנט המהיר והטלפוניה של בזק. במוקד התמיכה ניתנים גם שירותי תמיכה מתקדמים כגון: רשתות ביתיות, מצלמות IP , מוצרי אבטחה שונים וכו'.

שעות פעילות המוקד והמשמרות

המוקד פעיל 24 שעות ביממה במשך 7 ימים בשבוע.  
המשמרות הנן מגוונות ודיאנמיות (בוקר, צהרים, ערב ולילה).   

 
שכר 
השכר אצלנו בבזק לנציגי/ות תמיכה טכנית מתחיל ב- 30 ₪ ויכול להגיע גם ל-32 ₪ ויותר, השכר מורכב משכר בסיסי לשעה, מתגמול על ביצועים, וממענקי התמדה במסלול שאתם בוחרים.
רק בחודש הראשון (חודש הקורס), השכר הוא 30 ₪ לשעה, משום שהוא עדיין לא כולל את מרכיב ההתמדה והביצועים.
רשת בטחון הוא מנגנון ייחודי לחברת בזק ומבטיח לנציג החדש תגמולים על ביצועים בחודשים הראשונים.

ואצלנו אתם עובדי חברה מהיום הראשון ולא עובדי קבלן!
 
תנאי רווחה*

תנאי הרווחה בבזק הם מהגבוהים במשק!
אנחנו נותנים - 
  • סבסוד ארוחות – באמצעות כרטיס הסעדה. 
  • הסדר פנסיוני לאחר 6 חודשי עבודה. 
  • קרן השתלמות לאחר 18 חודשי עבודה. 
  • סל נופש, סל תרבות (תיאטרון, סרטים, מגזינים), מנויים למועדוני ספורט ובריאות. 
  • הנחות בחברות הבת של בזק: Yes, בזק בינלאומי, ופלאפון. 
  • שי לחגים. 
  • ימי עובד וימי גיבוש בארץ או בחו"ל. 
  • ימי חופשה, מחלה ודמי הבראה- ע"פ החוק.

* בהתאם לוותק העובד ואחוזי המשרה . 
 

התחייבות
התפקיד מצריך התחייבות של שנה מצד הנציג. 
במידה והעובד עוזב לפני תום ההתחייבות, יש השתתפות של 2500 ₪ בגין ההכשרה שלו. העלות יורדת במהלך השנה\ ככל שהעובד צובר יותר ותק. 

קורס הכשרה
הקורס חל בימי א'-ה' בשעות 8:00-16:00 ואורך 23 יום+ 3 ימי חניכה צמודה+ חודש חניכה במוקד(משך החניכה הוא בין חודש לחודשיים תלוי ברמת ההתקדמות של הנציג מבחינה מקצועית). לא ניתן להעדר במהלך ההכשרה.  
במהלך הקורס מקבלים שכר. 

החזרי נסיעות

החזר נסיעות יינתן לפי תעריף חופשי-חודשי ועד למקסימום הקבוע בצו הרחבה ע"פ חוק. במידה ובמקום מגורי העובד אין הסדר חופשי-חודשי, יקבל העובד החזר יומי ע"פ צו הרחבה המתעדכן מעת לעת.  
מהשעה 22:00 בלילה ישנן הסעות של החברה (במרבית האיזורים עד הבית). שבתות וחגים הלוך חזור. 



למפת הגעה לחצו כאן