חברת בזק עושה רבות על מנת לספק לכם שירות איכותי ומהיר, העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
במסגרת מאמצים אלה וכחלק ממדיניות איכות השירות שלנו, העמדנו מספר מוקדי שירות עבור לקוחות החברה.
מוקדים אלו יאפשרו לכם הלקוחות לפנות אלינו בטלפון, בפקס ובאינטרנט בכל נושא, בתחום עיסוקה של חברת בזק.
 

מוקדי שירות ומכירה:

 
מוקד תשלום חשבון בכרטיס אשראי  1800-800-212 
תשלום חשבון טלפון באמצעות מענה קולי ממוחשב 24 שעות ביממה.
 
מוקד מכירות ארצי 1800-800-199: הזמנת קווים, אינטרנט ושירותי בזק השונים.
זמני פעילות: בימים א'-ה': 08:00-21:00, יום ו':  08:00-12:30 (למעט ימי חג ומועד)
ליצירת קשר בנושאי מכירות לחץ כאן

מוקד שירות לקוחות 199, פקס 03-6118221: בירורים ופניות בנושאי שירות וחשבונות
זמני פעילות: בימים א'-ה': 08:00-19:00, יום ו':  08:00-14:00 (למעט ימי חג ומועד)
ליצירת קשר בנושאי שירות וחשבונות לחץ כאן



 

מוקד שירות מודיעין 144: קבלת מספרי טלפון של מנויי בזק, פלאפון, סלקום,פרטנר, מירס, הוט, גלובלקול,סלקום מפ"א, 012 ופרטנר מפ"א.
זמני פעילות:24 שעות ביממה, כל ימות השנה (למעט יום כיפור).
לידיעתכם, ניתן למצוא מספרי טלפון של מנויי החברה גם במדריכי הטלפון המודפסים ,לקבלת המדריך, ללא תשלום, חייגו למוקד 199




 
 
 
מוקדי תמיכה טכנית:
 
מוקד התמיכה הטכנית (166) 1800-335-166, 03-7278166 : תמיכה טכנית בשירותי בזק
זמני פעילות:24 שעות ביממה, כל ימות השנה (למעט יום כיפור).
ליצירת קשר בנושא תמיכה טכנית לחץ כאן
 

דיווח על פגיעה בתשתית בזק
נתקלת בפגיעה בתשתית בזק? פה תוכל לדווח Online
לדיווח על פגיעה בתשתית בזק לחץ כאן